Spring naar content
Laden Evenementen

Wat gaan we doen? 
De manier waarop marketingeffectiviteit wordt gemeten, is drastisch veranderd ten opzichte van vroeger. Nu we een toekomst tegemoet gaan waarin marketinginvesteringen en de opbrengsten ervan steeds meer afhangen van privacygerichte oplossingen, zullen marketeers nieuwe manieren moeten vinden om de datakloven te overbruggen en consumentengedrag te doorgronden.

We starten de bijeenkomst met een presentatie van Ana Carreira Vidal, Media Effectiveness Measurement Specialist bij Google. Ana is de auteur van het Modern Measurement Playbook en weet als geen ander hoe marketingeffectiviteit te optimaliseren en groei te stimuleren.   

Vanuit de DDMA Commissie Search willen we graag weten hoe de markt tegen deze ontwikkelingen aankijkt. Een paar vragen waar we met elkaar de discussie over willen aangaan zijn: 

  • Hoe wordt er binnen jullie organisatie gekeken naar de combinatie van MMM, Incrementality & Attributie? Wat zijn recente uitdagingen? 
  • Hoe nemen jullie nu actie op inzichten uit deze drie topics? 
  • Welke rol heeft search binnen de mediamix? En hoe verschilt het toetsen van effectiviteit van dit kanaal vs de rest? Welke uitdagingen zien we?

De doelstelling van deze ‘Elite’ is dat we leren van elkaar en wellicht al een beetje in de toekomst kunnen kijken. Door hierover met elkaar te sparren, kunnen we van elkaar én met elkaar leren.

Ben jij Head of Search, Head of SEA, Head of Performance, Head of Data, Head of Digital Marketing (of een soortgelijk functie) en werkzaam bij een adverteerder? Dan is deze Elite misschien wel wat voor jou.

Deze invite-only Elite is een initiatief van de Commissie Search. Wil je in aanmerking komen voor een plek aan tafel? Mail naar liekewesselius@ddma.nl.

Praktische informatie

24 oktober @ 15:00 18:00

Hoofdkantoor Google

Claude Debussylaan 34
Amsterdam, 1082 MD
+ Google Maps

Invite-only

Deel dit evenement