- Dit evenement is voorbij.
De snelle opkomst van (gen) AI levert naast kansen ook uitdagingen op voor marketingleiders. Uit eerdere gesprekken binnen het DM-netwerk blijkt dat er veel behoefte is om hier in verdiepende sessies samen op in te gaan. Dat doen wij binnen ons netwerk graag op strategisch niveau, maar mét praktische learnings.
Op donderdag 20 juni gaan we onder het genot van een heerlijk ontbijt met een selecte groep beslissers in gesprek over het Organiseren van (gen) AI. Want, na een periode van experimenteren ligt de focus steeds vaker op organisatie brede AI-implementatie. Hoe kom je uit de speelfase? Hoe leid je de organisatorische verandering die hiermee gepaard gaat binnen? En wat komt daar allemaal bij kijken?
Programma
- 8.00 uur: Inloop en start ontbijt
- 8.15 – 10.00 uur: Korte keynote en interactieve discussie, onder leiding van tech-journalist Anic van Damme
- 10.00 – 10.30 uur: Gelegenheid om onderling door te praten
Over het DDMA Decision Makers Netwerk
DDMA Decision Makers is een netwerk voor leiders die elke dag fundamentele keuzes maken over de toekomst van merken én hun klanten. Twee keer per jaar komen beslissers op het gebied van marketing, sales, data en technologie bij elkaar voor een exclusieve ontbijtsessie (dit jaar op 20 juni en 3 oktober). Tijdens deze sessies staat steeds één urgent onderwerp in onze sector op het programma en gaan kennisdeling en netwerken hand in hand. We sluiten het jaar op 28 november af met DDMA NEXT, een congres in Capital C speciaal gecureerd voor beslissers in data-driven marketing.
Ben je een beslisser en heb je interesse om ook onderdeel te worden van dit netwerk? Mail dan naar Elke Willemsen, teamlead content & community bij DDMA, via info@ddma.nl.