Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

AI is al langer aan een opmars bezig binnen het bedrijfsleven, maar met de razendsnelle opkomst van ChatGPT en andere tools dit jaar kunnen we er niet meer omheen: AI is nu echt voor iedereen. Dat levert tal van vragen op voor marketingleiders, voor nu én de toekomst. Welke ethische risico’s brengt AI voor jouw organisatie met zich mee? Hoe blijf je als merk onderscheidend als iedereen dezelfde tools tot z’n beschikking heeft? En hoe duurzaam is AI eigenlijk? Daar gaan we op 28 september dieper op in.

Programma

  • 8.00 uur: Inloop en start ontbijt
  • 8.15 uur – 10.30 uur: Interactieve sessie onder leiding van tech-journalist Anic van Damme, met veel gelegenheid om onderling met elkaar te praten

Over het DDMA Decision Makers Netwerk
DDMA Decision Makers is een netwerk voor leiders die elke dag fundamentele keuzes maken over de toekomst van merken én hun klanten. Twee keer per jaar komen beslissers op het gebied van marketing, sales, data en technologie bij elkaar voor een exclusieve ontbijtsessie (dit jaar op 25 mei en 28 september). Tijdens deze sessies staat steeds één urgent onderwerp in onze sector op het programma en gaan kennisdeling en netwerken hand in hand. We sluiten het jaar op 30 november af met DDMA NEXT, een congres in Capital C speciaal gecureerd voor beslissers in data-driven marketing.

Ben je een beslisser en heb je interesse om ook onderdeel te worden van dit netwerk? Mail dan naar Erik Molkenboer, teamlead content & community bij DDMA, via info@ddma.nl.

Sprekers

Anic van Damme (moderator)

Tech-journalist

Partners

Praktische informatie

28 september 2023 @ 08:00 10:30

PAND VANMOKUM

Meeuwenlaan 126B
Amsterdam, 1021 JN
+ Google Maps

Deel dit evenement