Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Wat gaan we doen? 

Het doel is heel simpel: lekker met elkaar creatief werk kijken dat niet alleen heel vet is, maar waar je ook nog wat van kunt leren. Om dat leren handen en voeten te geven komen er twee sprekers aan het woord die vanuit creatie, techniek en data de cases kunnen kaderen. Zonder duiding zijn we immers alleen maar plaatjes aan het kijken. We hopen je echt te inspireren zodat jij uiteindelijk beter en interessanter creatief werk kan afleveren. 

Dit doen we tijdens een inspirerende bioscoopavond bij LAB111. We bekijken recente prijswinnende campagnes in data- en innovatiecategorieën van ’s werelds grootste awardshows. Een compleet overzicht van hoe creativiteit en data samen kunnen komen om merken op een hoger niveau te tillen. Een avond vol levendige verhalen, verbluffende video’s en eyeopeners, allemaal gepresenteerd door topexperts in het veld.  

Wat kun je verwachten? 

  • Een schat aan cases: Een zorgvuldige selectie van campagnes die laten zien hoe data het merkverhaal kan versterken via door middel van dataverreiking, personalisatie, targeting en data storytelling 
  • Twee gastsprekers die inspireren: Experts die niet alleen weten waar ze het over hebben, maar ook een zaal kunnen boeien met hun visie op merkbouw en data 
  • Interactie to the max: Laat horen wat je vindt, stel vragen aan het panel, en deel je eigen inzichten over merkenbouw en data 
  • Lekker nerdy netwerken: Dit is jouw kans om te praten met marketeers die jouw passie voor het bouwen van sterke merken en data delen 

Kortom, een avond om niet te vergeten: We zorgen voor een follow-up met hoogtepunten en key learnings, zodat je lang na de avond geïnspireerd blijft. Je gaat dus gegarandeerd met een hoofd vol ideeën weer naar huis. 

Praktische informatie

19 september @ 19:00 21:00

Inloop vanaf 18:30

Lab111

Arie Biemondstraat 111
Amsterdam,
+ Google Maps

Kosten
DDMA-leden: gratis
Niet DDMA-leden: €100

Deel dit evenement