Spring naar content
Laden Evenementen

We zien hoe Employer Branding steeds meer een multidisciplinair vraagstuk wordt. Het raakt aan alles waar moderne marketing over gaat:

  • Data: Inzicht in de arbeidsmarkt, doelgroepen, trends, behoeften
  • Tech: Van martech tot AI – technologische oplossingen om werk betekenisvoller te maken én beter te communiceren
  • Creatie: Want juist in een wereld vol AI-content maken echte ideeën, authentieke rake verhalen en onderscheidende positionering het verschil

Employer Branding is daarmee een vakgebied waar marketing, HR en corporate communicatie elkaar moeten vinden. En precies dát gesprek voeren we tijdens deze mixer.

Wat gaan we doen?

We benaderen Embloyer Branding vanuit twee verschillende, doch complementaire, perspectieven:

  • René Brouwers, directeur van Great Place to Work Nederland, zoomt in op de grote bewegingen op de arbeidsmarkt. Wat verwachten mensen van werkgevers? Wat betekent dat voor je reputatie? En hoe speel je daar innovatief op in?
  • Rik ten Wolde, marketeer bij AFAS Software, laat zien hoe je als organisatie écht denkt als merk – óók intern. Hij deelt voorbeelden van hoe AFAS data, technologie en storytelling combineert in een overtuigend merkverhaal. Van het nieuwe hoofdkantoor tot communicatie die raakt en verbindt. Hoe wordt dat verhaal meegenomen naar de arbeidsmarkt?

Twee verhalen, één onderliggend inzicht: je employer brand is geen HR-dossier, het is creatieve invulling van merkstrategie.

Sprekers

Rik ten Wolde

Senior Marketingmanager at AFAS

René Brouwers

Circle Lead NL (Algemeen directeur) at Great Place To Work

Praktische informatie

27 mei @ 15:30 17:00

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Kosten
Gratis voor leden,
€100,- voor niet leden

Let op: er zijn maximaal 40 plaatsen beschikbaar. Wees er dus snel bij.

Deel dit evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login