
We zien hoe Employer Branding steeds meer een multidisciplinair vraagstuk wordt. Het raakt aan alles waar moderne marketing over gaat:
- Data: Inzicht in de arbeidsmarkt, doelgroepen, trends, behoeften
- Tech: Van martech tot AI – technologische oplossingen om werk betekenisvoller te maken én beter te communiceren
- Creatie: Want juist in een wereld vol AI-content maken echte ideeën, authentieke rake verhalen en onderscheidende positionering het verschil
Employer Branding is daarmee een vakgebied waar marketing, HR en corporate communicatie elkaar moeten vinden. En precies dát gesprek voeren we tijdens deze mixer.
Wat gaan we doen?
We benaderen Embloyer Branding vanuit twee verschillende, doch complementaire, perspectieven:
- René Brouwers, directeur van Great Place to Work Nederland, zoomt in op de grote bewegingen op de arbeidsmarkt. Wat verwachten mensen van werkgevers? Wat betekent dat voor je reputatie? En hoe speel je daar innovatief op in?
- Rik ten Wolde, marketeer bij AFAS Software, laat zien hoe je als organisatie écht denkt als merk – óók intern. Hij deelt voorbeelden van hoe AFAS data, technologie en storytelling combineert in een overtuigend merkverhaal. Van het nieuwe hoofdkantoor tot communicatie die raakt en verbindt. Hoe wordt dat verhaal meegenomen naar de arbeidsmarkt?
Twee verhalen, één onderliggend inzicht: je employer brand is geen HR-dossier, het is creatieve invulling van merkstrategie.
Sprekers
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.