Spring naar content
Laden Evenementen

Cookies gaven ons daar richting in door gerichtere targeting mogelijk te maken. Als ook deze relevante gebruikersdata niet meer in te zetten zijn, moeten merken en hun creatives uit een ander vaatje tappen om raak te schieten.

Enorme workload
Een multi-channel aanpak op basis van een scherpe positionering en krachtige branding biedt een alternatief. Maar dit betekent een enorme workload op het gebied van creatieve productie. Denk aan de grote verscheidenheid aan formaten. De mogelijkheden en restricties per kanaal – zelfs per markt en land. Het vraagt om een groot productiebudget, veel tijd en een enorme scherpe, want hoe meer variatie, hoe groter de foutkans.

Tijd voor creativiteit
Met de ‘death of the cookie’ komt het weer aan op de essentie van je merk: de positie die je in het hoofd en hart kunt veroveren. De screentime díe je krijgt, moet raak zijn. En daarvoor heb je drie dingen nodig: een scherpe positionering, consistente branding én de mogelijkheid om voortdurend te tunen en te optimaliseren.

In deze Creative Mixer nemen onze sprekers je mee in de kracht van Creative Automation. Door het inzetten van slimme tools realiseer je op een efficiënte manier multi-channel campagnes met behoud van merkconsistentie. Het geeft tijd terug aan de creatives om zich bezig te houden met de echte creativiteit.

Sprekers

Een nog aan te kondigen spreker van Basic-Fit neemt ons mee in hun uitdagingen, de keuze voor Creative Automation en de creatieve (on)mogelijkheden ervan.

Een nog aan te kondigen spreker van Creative Automation-platform Cape vertelt over de filosofie achter Cape, wat het creatives en merken brengt en voor wie het bij uitstek geschikt is.

Praktische informatie

11 juni @ 15:30 17:00

DDMA-kantoor

Wg-Plein 185, 1054 SC
Amsterdam,
+ Google Maps

Kosten
Gratis voor iedereen

Let op: er zijn maximaal 40 plaatsen beschikbaar. Wees er dus snel bij.

Deel dit evenement

Aanmelden evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login

"*" geeft vereiste velden aan

Lid van DDMA?*

Wil je meer weten over hoe wij met je gegevens omgaan? Lees dan ons privacy statement.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.