Data, maak er iets moois van

Data, maak er iets moois van

DDMA stoomt de marketeer van de 21ste eeuw klaar om van data iets moois te maken. Wij zijn een non-profit platform door en voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacykenners. Bij DDMA vinden de scherpste vakdiscussies plaats als het gaat om datagebruik in marketing. Deelnemers aan deze waardevolle dialoog zijn 300 organisaties die lid zijn van DDMA. Denk aan Philips, KLM, Adobe, Emakina, SBS, Unicef, Van Gogh, Sanoma enz.

sluit je aan, en

sluit je aan, en
  • word actief in een commissie. Je brengt en ontvangt kennis, stapt buiten de kaders van je baan en je ontmoet mensen die relevant zijn in je carrière als marketeer.
  • ontvang uitnodigingen voor member only events als Elites en Member meetups.
  • neem je verantwoordelijkheid als professional die met data werkt. Maak gebruik van onze gratis juridische helpdesk en laat ons je bijpraten over de datawet uit 2018.

de campagnefilm

de campagnefilm

En nu?

En nu?

Nieuwsgierig of een DDMA lidmaatschap iets voor je is, vul dan het formulier in. We nemen binnen twee werkdagen contact met je op. Klik hier voor een overzicht van de jaarlijkse fee.

Ja! Ik wil meer informatie over het DDMA lidmaatschap

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.