Overzicht Actueel

Explained: Beacons

telefoon

Marketingtechnologie loopt op wetgeving vooruit. DDMA ziet het als haar taak het juridische kader te schetsen voor deze technologie voor marketingdoeleinden. Dit doen wij onder de vlag ‘Hoe heurt ’t eigenlijk’. In deze editie staat de inzet van beacons centraal. Een nieuwe technologie die de online en offline wereld met elkaar in verbinding kan brengen, maar die ook aanzienlijke risico’s op het gebied van privacy met zich meebrengt. Extra reden voor DDMA om daar als brancheorganisatie meer duidelijkheid over te verschaffen.

‘Explained: Beacons’ gaat in op:

  • Hoe verkrijg je toestemming?
  • Hoe informeer je?
  • Hoe trek je toestemming in?
  • En hoe zit het dan met pushberichten?

Ben je lid van DDMA en heb je vragen over de inzet van beacons of andere marketing kanalen? Neem dan contact op via 020-4528413 of via matthiasdebruyne@ddma.nl of saramosch@ddma.nl.