‘Explained: Beacons’ gaat in op:
- Hoe verkrijg je toestemming?
- Hoe informeer je?
- Hoe trek je toestemming in?
- En hoe zit het dan met pushberichten?
Ben je lid van DDMA en heb je vragen over de inzet van beacons of andere marketing kanalen? Neem dan contact op via 020-4528413 of via legal@ddma.nl.
Explained Beacons
Download (1,40 MB)Praktische Juridische Tips Mobile.pdf
Download (3,22 MB)Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei
In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders
DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Conversational AI 2.0: Zo breng je jouw chatbot naar het volgende niveau
Steeds meer bedrijven zetten chatbots in om klantvragen snel en efficiënt af te handelen. Het doel is duidelijk: jouw klant direct helpen en de druk op de klantenservice verlagen. De…