Overzicht Actueel

Diana Janssen spreker op FEDMA event over nieuwe ePrivacy wetgeving

Diana Janssen fedma

Onze directeur, Diana Janssen, is co-chair van FEDMA, de overkoepelende organisatie van alle DMA’s in Europa. FEDMA organiseert op 8 februari een event in het Europees Parlement over de nieuwe ePrivacy wetgeving en de gevolgen daarvan voor marketeers: ‘Combining modern marketing en privacy’.

De voorgestelde nieuwe wetgeving betekent striktere regels voor marketeers, met name op het gebied van telemarketing, e-mailmarketing en cookies. Maar betekent de nieuwe wetgeving ook dat de consument echt beter beschermd wordt? Tijdens het event worden de voor- en nadelen van de voorgestelde Verordening besproken: een keynote en 2 panels.

Diana zit in het panel dat als thema ‘ePrivacy: the right balance between businesses and buyers’ heeft. Thema van het andere panel is: ‘The future of ePrivacy – technological and ethical solutions’. En de keynote wordt gegeven door Claire Bury, Deputy Director General of DG CNECT at the European Commission.

Wil jij aanwezig zijn en meepraten? Dat kan!