Overzicht Actueel

DDMA verwelkomt nieuwe leden

DDMA verwelkomt 5 nieuwe leden. Welkom Mocomuseum, Digitalminders, Social Friendz, Harvest Digital en Nodes Agency. Lees hier waarom deze bedrijven lid zijn geworden.

moco museumHet Moco Museum heeft voor DDMA gekozen omdat we het als jonge organisatie belangrijk vinden om aan onze kwaliteit te werken en de juiste kennis over marketing en data in huis willen halen. De DDMA is hierin het juiste platform voor advies en kennis. Lees meer…

 

 

Digitalminders helpt organisaties om ambities waar te maken in de digitale wereld. Wij helpen organisaties groeien door inzet van datagedreven, klantgerichte strategieën en maken daarbij optimaal gebruik van slimme technologie en data. Wij dragen graag bij aan de verdere professionalisering van het vakgebied teneinde onze klanten te helpen met oplossingen op het snijvlak van marketing, data en technologie. Lees meer..

 

 

social friendz

Wij zijn DDMA lid geworden, omdat ik graag deelneem in de commissie Influencer Marketing. Lees meer…

 

Met ons lidmaatschap willen we een actieve bijdrage leveren aan de ontwikkelingen van het vakgebied. Het lidmaatschap van het DDMA helpt ons bij het verder professionaliseren van onze organisatie, enerzijds. Anderzijds kunnen wij, met onze expertise op het gebied van tech, data en marketing onze ervaringen, kennis en kunde delen met andere spelers uit de markt. Lees meer…

 

nodes agency

 

DDMA is goed in het samenbrengen van de branch rondom centrale vragen en nieuw te ontdekken gebieden. Lees meer…

 

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.