Overzicht Actueel

DDMA verwelkomt nieuwe leden

DDMA verwelkomt 1 nieuw kennispartner en 6 nieuwe leden. Welkom Randstad Groep, Mocomuseum, Digitalminders, Social Friendz, Harvest Digital, Incentro en Nodes Agency. Lees hier waarom deze bedrijven lid zijn geworden.

 

logo Randstad Groep (kennispartner)Randstad wil goed op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van digitale innovaties, customer experience, data en privacy. Door het DDMA-kennispartnerschap kunnen ze hun eigen expertise op het gebied van digital marketing en artificial intelligence (AI) delen met andere organisaties. Ook kunnen willen zij zelf kennis opdoen via DDMA netwerk bijeenkomsten. Daarnaast zien ze door deelname aan de DDMA commissies een mooie kans voor Randstad-collega’s om zich in hun vak verder te ontwikkelen. De eerste leerzame samenwerking met de DDMA is al ervaren door verschillende Product Owners, CRM en e-commerce specialisten. Lees meer…

 

moco museum

Het Moco Museum heeft voor DDMA gekozen omdat we het als jonge organisatie belangrijk vinden om aan onze kwaliteit te werken en de juiste kennis over marketing en data in huis willen halen. De DDMA is hierin het juiste platform voor advies en kennis. Lees meer…

 

 

Digitalminders helpt organisaties om ambities waar te maken in de digitale wereld. Wij helpen organisaties groeien door inzet van datagedreven, klantgerichte strategieën en maken daarbij optimaal gebruik van slimme technologie en data. Wij dragen graag bij aan de verdere professionalisering van het vakgebied teneinde onze klanten te helpen met oplossingen op het snijvlak van marketing, data en technologie. Lees meer..

 

social friendz

Wij zijn DDMA lid geworden, omdat ik graag deelneem in de commissie Influencer Marketing. Lees meer…

 

Met ons lidmaatschap willen we een actieve bijdrage leveren aan de ontwikkelingen van het vakgebied. Het lidmaatschap van het DDMA helpt ons bij het verder professionaliseren van onze organisatie, enerzijds. Anderzijds kunnen wij, met onze expertise op het gebied van tech, data en marketing onze ervaringen, kennis en kunde delen met andere spelers uit de markt. Lees meer…

 

nodes agency

DDMA is goed in het samenbrengen van de branch rondom centrale vragen en nieuw te ontdekken gebieden. Lees meer…

 

 

Eén ding is zeker: alles wordt digitaal. In een tijd waarin technologie het tempo bepaalt, heb je geen tijd om stil te staan. Daarom blijven wij onszelf challengen met nieuwe mogelijkheden en trends. Door middel van ons lidmaatschap bij de DDMA willen wij blijven leren – van de DDMA, de andere leden en ook van onze collega’s. Lees meer…

 

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.