Overzicht Actueel

DDMA verwelkomt 5 nieuwe leden

DDMA introduceert vijf nieuwe leden: TUI Nederland, Fluitman.com, DR3DATA, 40Beats & Henk Meijer Texel. Benieuwd wat onze nieuwe leden doen?

TUI Nederland is marktleider in de Nederlandse reisbranche. Wij bieden vakanties aan via onze reismerken TUI en Kras en zijn onderdeel van een van de grootste reisconcerns ter wereld, TUI Group. TUI is daarnaast ook de naamgever van onze eigen luchtvaartmaatschappij, TUI fly.

 

DR3DATA is de specialist binnen de B2B markt op het gebied van betrouwbare en relevante data- en marketingkenmerken. Het is de missie van DR3DATA om B2B ondernemingen te helpen sales- en marketinginformatie doeltreffend te gebruiken door het leveren van diensten met betrekking tot data, datamanagement en data-intelligence.

FLUITMAN.com assists corporates, agencies and startups, to make the best strategic decisions for today and for the future. We create growth through selecting the right partners and clients for startups and agencies, stimulate innovation at corporates and come up with ideas for new concepts and revenu optimization.

40Beats is het bureau van de klant. Wij zijn gespecialiseerd in het optimaliseren en creëren van klantrelaties. Dat doen we door: Customer journeys te verbeteren, customer data management, campagnes en campagnemanagement-oplossingen & Concepten, partnerships en nieuwe business modellen.

Henk Meijer Texel is een eenmanszaak waar Henk Meijer spreker, trainer en adviseur op het gebied van online ondernemen is. Daarbij houdt hij zich ook bezig met zoekmachine optimalisatie en social media. Henk adviseert voornamelijk MKB’ers. Ook adviseert hij op gebied van Webcare.