Overzicht Actueel

DDMA verwelkomt 4 nieuwe leden!

welkom

DDMA verwelkomt 4 nieuwe leden. Welkom 52DN, Soleo Media, Personalyse en Ministerie van Algemene Zaken. Lees hier waarom deze bedrijven lid zijn geworden.

ministerie van algemene zakenDPC is lid geworden van DDMA, omdat zij veel kennis hebben over datamarketing, zowel de juridische als de ethische kant. Vanuit DPC stellen wij ook gedragsregels op over hoe we als Rijksoverheid omgaan met data, in allerlei vormen van marketing(middelen). Lees meer..

52DNMet ruime ervaring op het gebied van ICT- en bereikbaarheidsvraagstukken, leveren we een totaaloplossing als het gaat om mobiele applicaties en integrated software. In deze jaren hebben we veel ervaring opgedaan op het gebied van datadriven marketing en willen we als lid van de DDMA onze kennis en expertise graag delen. Lees meer..

personalyseWij vinden het een must om privacy te waarborgen. Waar met data wordt gewerkt, moet deze waarborging goed op orde zijn. Lees meer..

Soleo Media is lid van de DDMA geworden, omdat wij, met onze meer dan 20 jaar ervaring in data en leadgeneratie en de Soleo Groep als partner, het belang van een correcte en juiste manier van data genereren erg belangrijk vinden en het daarbij voldoen aan de AVG/GDPR. Lees meer..

 

 

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.