Spring naar content
Laura

Laura heeft de afgelopen jaren gewerkt als sales en accountmanager bij verschillende evenementenlocaties als ARTIS, Muziekgebouw aan ’t IJ en Amerpodia. In die functie is ze altijd op zoek gegaan naar de verbindende behoeftes van verschillende relaties om zo langdurige samenwerkingen aan te kunnen gaan.

Binnen het membership-team van DDMA gaat Laura zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is ze als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsorenwerving van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Laura ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in de evenementenbranche gaat zij een belangrijke schakel vormen binnen de werving van sponsoren voor onze grote evenementen.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are…
Lees meer
DDMA |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2024 zijn bekend

De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2024 is eruit. De jury nomineert Uitgekookt, FitFor Me en Ancienne Belgique in de categorie Email Marketing Automation…