Overzicht Actueel

DDMA INTRODUCEERT 6 NIEUWE LEDEN

DDMA verwelkomt zes nieuwe leden: Vakmedianet, Abonnementenland, Sallyknows, BungalowSpecials, DAYLEE Digital Marketing en Vereniging Eigen Huis. Benieuwd wat onze nieuwe leden doen?

Vakmedianet, een van de grote B2B uitgevers in NL, heeft zich ten doel gesteld haar kennisintensieve doelgroepen op relevante momenten inspirerende vakcontent te bieden. Door te ‘luisteren’ naar het lees- en koopgedrag van klanten, en de data hierover in te zetten kunnen we information journeys van klanten zo optimaal mogelijk begeleiden.

 

Abonnementenland: Met een brede range aan beheer- en marketingfaciliteiten behoort Abonnementenland al jaren tot de best geoutilleerde dienstverleners op zijn gebied. Abonnementenland heeft zijn management- en beheerdiensten toegespitst op de vragen en behoeften in de uitgeefbranche.

 

Sallyknows begeleidt Salesforce Marketing Cloud implementaties en projecten. Dit doen zij voor organisaties die marketing automation, social, sales & service en online advertising geïntegreerd inzetten om de dialoog met klanten aan te gaan.

 

BungalowSpecials is een online vakantieaanbieder met een specialisme in het aanbieden van accommodaties op vakantieparken. Door samenwerkingen met meer dan 800 vakantieparken in heel Europa wordt het mogelijk gemaakt om de ideale vakantie te creëren.

 

DAYLEE Digital Marketing is een digital marketingbureau. We zijn geen creatief digital agency met big ideas voor grote campagnes. In plaats daarvan houden we ons bezig met het continue verbeteren van de online resultaten van onze klanten doormiddel van een data-driven online marketing werkwijze. Dit doen we volgens een growth framework.

 

Vereniging Eigen Huis behoort met ruim 740.000 leden tot de grootste consumentenorganisaties van Nederland en is de enige die opkomt voor de belangen van (toekomstige) woningbezitters. Vasthoudend, betrokken en deskundig stelt Vereniging Eigen Huis misstanden aan de kaak en versterken we de positie van huiseigenaren.