‘Explained: Beacons’ gaat in op:
- Hoe verkrijg je toestemming?
- Hoe informeer je?
- Hoe trek je toestemming in?
- En hoe zit het dan met pushberichten?
Ben je lid van DDMA en heb je vragen over de inzet van beacons of andere marketing kanalen? Neem dan contact op via 020-4528413 of via legal@ddma.nl.
Explained Beacons
Download (1,40 MB)Praktische Juridische Tips Mobile.pdf
Download (3,22 MB)Ook interessant

Lees meer
Post
|
Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
AI Act
|
Digital Humans in Marketing: Wettelijke kaders voor inzet vóór en achter de schermen
Digital humans en twins, virtuele influencers – we zien ze steeds vaker. Digitale representaties van klanten, doelgroepen en experts zijn al langer onderdeel van marketingstrategieën, maar dankzij de geavanceerde capaciteiten…

Lees meer
DDMA
|
Certificering wérkt: overtredingen influencers halveren na e-learning
Sinds de lancering van het influencercertificaat op influencerregels.com hebben ruim 2.000 influencers zich verdiept in de regels voor verantwoorde influencermarketing. Maar wat levert dat nu écht op? Stichting Reclame Code…