Nieuws

Lees meer
Post
|
Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
E-mail
|
Dirk Jan Koekkoek (Mimecast): ‘BIMI gaat zeker impact hebben op de prestaties van e-mail’
Brand Indicators for Message Identification, oftwel BIMI, is een manier voor adverteerders om vertrouwen te creëren bij hun doelgroep. Hoe werkt dit precies? Wat zijn de voor- en nadelen? Zijn…

Lees meer
Conversion Rate Optimisation
|
Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2023 geopend
Op dinsdag 31 oktober wordt het beste werk in experimentation en optimisation bekroond tijdens DDMA Experimentation Heroes 2023 (voorheen Dutch CRO Awards). Ambitieuze Experimentation-specialisten kunnen vanaf vandaag een case indienen…
events

Lees meer
Legal Masterclass: Social media & advertising
6 juni – 14:00 uur

Lees meer
DDMA Fieldmarketing Meetup: Optimale samenwerking tussen opdrachtgevers en bureaus
Amsterdam
6 juni – 15:00 uur