Nieuws

Lees meer
Marketingteam van de toekomst
|
5 ways to navigate the Waves of Personalization
In today’s fast-paced, digital landscape, individuals may encounter up to 10,000 brand interactions per day. Many of these claim to be personally dedicated to you. But in the end, how…

Lees meer
Fondsenwerving
|
Chiara Padalino en Jeroen Beelen (Save the Children): ‘Door te kiezen voor een best-of-breed oplossing zijn we niet afhankelijk van één leverancier’
Save the Children heeft de kracht van data en digitalisering omarmd om hun fondsenwerving naar nieuwe hoogten te tillen. In 2015 begonnen ze met een nieuwe, ambitieuze en datagedreven strategie…

Lees meer
Legal
|
Boete DGB Energie voor misleidende telefonische verkoop door intermediairs bevestigd door rechtbank
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) legde energieleverancier DGB Energie vorig jaar juni een boete op van 400.000 euro op, wegens het misleiden van consumenten bij het telefonisch verkopen van…
events

Lees meer
DDMA Elite – Digital Humans: de toekomst, een trend of een hype?
28 september – 15:00 uur

Lees meer
Datagedreven werken in een fondsenwervende organisatie: cases van BSL en Prinses Beatrix Spierfonds
Amsterdam
5 oktober – 15:00 uur

Lees meer
Legal Member Meetup (10-2023)
10 oktober – 10:00 uur