Overzicht Leden

DBF

Dbf is lid geworden van de DDMA omdat het beveiligen en beheren van data onze kernactiviteit is. Met Marion bieden wij een open, flexibel, helder en toegankelijk data gedreven platform dat marketing automation combineert met community beheer. De data staat centraal in Marion. Wij willen met dit lidmaatschap en het Privacy Waarborg aan iedereen laten zien dat wij zorgvuldig en discreet met onze data omgaan. Daarnaast krijgen wij met dit lidmaatschap toegang tot een interessant netwerk en relevante praktische en juridische kennis dat van toegevoegde waarde zal zijn in onze dagelijkse werkzaamheden.

www.dbf.nl
Lid sinds 2017

Dbf is marktleider op het gebied van loyalty services. Wij beheren grote communities sinds 2000. We geven onze klanten inzicht in het gedrag en de behoeftes van hun community. Met ons online marketing en loyalty platform Marion heeft onze klant controle, inzicht en alle middelen om gericht met haar doelgroep te communiceren. Onze drive is om van elke marketeer een ‘happy marketeer’ te maken.