Overzicht Leden

Bull Marketing

Motivatie lidmaatschap
Als CRM- en Database marketing specialist heb je bijna dagelijks te maken met regelgeving rondom gebruik van data en persoonsgegevens. Of het nou gaat om het vastleggen van online gedrag, het creëren van een 360 graden klantbeeld, het profileren van (potentiële) klanten of segmenteren van doelgroepen (persona’s), de regelgeving zorgt er voor dat er verantwoord met persoonsgegevens moet worden omgegaan. De DDMA biedt mij de mogelijkheid om ruggespraak te houden daar waar het gaat om verschil van inzicht tussen de opdrachtgever en mijzelf over alles wat met data te maken heeft en geeft mij antwoord op vragen over het al dan niet mogen gebruiken van persoonsgegevens voor marketingdoeleinden. Daarnaast zijn de evenementen nuttig om kennis bij te spijkeren en mijn netwerk te onderhouden.

www.bullmarketing.nl
Lid sinds 2018

Bull Marketing heeft ruim 15 jaar ervaring in marketing waarvan de laatste 10 jaar gespecialiseerd in CRM en Database Marketing. Vanuit deze ervaring zet ik je aan het denken, inspireer, prikkel, verras en verbreed je horizon! Om doelstellingen te realiseren schuif ik zowel op praktisch als strategisch niveau aan bij opdrachtgevers. De behoefte van opdrachtgevers is daarbij minstens zo belangrijk als het volgen en gebruik maken van de laatste trends op bovenstaande gebieden. Om nog beter aan te sluiten op de vraag van opdrachtgevers om binnen mijn vakgebied op een verantwoorde manier met data, en persoonsgegevens in het bijzonder om te gaan, heb ik de opleiding tot Data Protection Officer afgerond. Hierdoor ben ik een volwaardig sparringpartner voor Legal/juridische afdelingen als het gaat om het kunnen gebruiken van data voor marketingdoeleinden binnen de geldende wet- en regelgeving. Daarnaast vervul ik voor een aantal opdrachtgevers de rol van Data Protection Officer.