Winnaar E-mail M|V Award
Juryvoorzitter Frans Reichardt noemt Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: “Saartje is een jonge, zelfverzekerde professional die goed weet wat zij wil. Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail. Met goede resultaten. Saartje heeft het vermogen intern draagvlak te creëren en weet binnen een grote organisatie verschillende afdelingen met succes aan elkaar te verbinden.”
Winnaar E-mail Award
Marktplaats laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is: “De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014.” aldus Frans Reichardt.
v.l.n.r. Voorzitter Council E-mail Michael Straathof, Jessica Haaster (Marktplaats), genomineerde Niels Jansen (Eurocamp), Juryvoorzitter Frans Reichardt en Saartje de Wit (OHRA)
Overige genomineerden
De jury prijst ook de overige genomineerden voor de e-mail m|v award Laura van der Kallen (Sacha Shoes) en Patrick van Wattum (ITG Companies). En voor de e-mail award OHRA/Delta Lloyd en Eurocamp voor hun e-mailcampagnes in het afgelopen jaar. Deze genomineerden namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.