Spring naar content

De geselecteerde cases zijn wederom van hoog niveau en laten zien dat datadriven marketing op overtuigende wijze kan bijdragen aan een verbeterde klantdialoog. De winnaar wordt op woensdagavond 9 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

De ingediende cases zijn getoetst op criteria als: analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De genomineerde cases nemen een voorsprong op de concurrentie door innovatief en slim gebruik te maken van klantdata. De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.

DDMA DATA DAG

De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 10 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog. De DDMA Data Dag 2016 heeft als thema ‘Be relevant’ en biedt marketeers inzicht in het gebruik van klantdata om echt relevant te zijn voor hun klanten. De Data Dag wordt mede mogelijk gemaakt door Human InferenceEDMPostNLCMotionsCrystalloids en Invenna.

Ook interessant

Lees meer
Social Media |

NEW: White Paper on the Brilliant Basics of Social Media Advertising

In today’s digital environment, social media platforms are central to reaching and engaging with all kinds of audiences. From visual storytelling on Instagram to viral trends on TikTok, each platform…
Lees meer
Social Media |

NIEUW: Whitepaper over de Brilliant Basics van Social Media Advertising

In de huidige digitale wereld zijn sociale mediaplatforms cruciaal voor het bereiken en betrekken van verschillende doelgroepen. Van beeldende storytelling op Instagram tot virale trends op TikTok, elk platform biedt…
Lees meer

Duurzaamheidsclaims in marketing: wat mag en wanneer is sprake van misleiding?

Niemand kan er meer omheen: consumenten kiezen steeds bewuster voor merken met een duurzame impact. Sterker nog, dit wordt vanuit de overheid via campagnes en wetgeving gestimuleerd. Als bedrijf is…