Spring naar content

De geselecteerde cases zijn wederom van hoog niveau en laten zien dat datadriven marketing op overtuigende wijze kan bijdragen aan een verbeterde klantdialoog. De winnaar wordt op woensdagavond 9 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

De ingediende cases zijn getoetst op criteria als: analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De genomineerde cases nemen een voorsprong op de concurrentie door innovatief en slim gebruik te maken van klantdata. De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.

DDMA DATA DAG

De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 10 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog. De DDMA Data Dag 2016 heeft als thema ‘Be relevant’ en biedt marketeers inzicht in het gebruik van klantdata om echt relevant te zijn voor hun klanten. De Data Dag wordt mede mogelijk gemaakt door Human InferenceEDMPostNLCMotionsCrystalloids en Invenna.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Barometer 2025 – Consumentenaandacht raakt op: van digitale overload naar betekenisvolle marketing

De consument haakt af. Niet omdat marketing niet werkt, maar omdat het te veel is. Te veel schermtijd, te veel berichten, te veel communicatie over alles. Tijdens de DDMA Exchange…
Lees meer
Influencermarketing |

Influencers onder vuur, niet alleen voor transparantie in reclame

Steeds vaker komen influencers in de problemen door wat ze doen of juist nalaten op sociale media. Of het nu gaat om het aanprijzen van illegaal gokken, het promoten van…
Lees meer
Artificial Intelligence |

AI in marketing: van praten naar doen – hoe je écht aan de slag gaat

Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee? In een nieuwe aflevering van Shaping the Future, de podcastserie van DDMA over data, marketing en…