Spring naar content

De zevenkoppige vakjury bestaat uit toonaangevende e-mailspecialisten en oud-winnaars: Marjolein Kleiberg (TUI Group), Saartje de Wit (Scape Digital), Marc Borgers (100%driven), Ruben Zanting-Božić (DPG Media), Martin Boschhuizen (Boschhuizen Marketingadvies), Lonieke Schepers (Wereld Natuur Fonds) en juryvoorzitter Frans Reichardt (De Klantenluisteraar). Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury naar creativiteit, effectiviteit, klantgerichtheid, gebruiksvriendelijkheid en integratie met andere kanalen en campagnes. De inschrijfperiode voor de Beste E-mail Campagne sluit op maandag 14 juni. Iemand aandragen voor de E-mail Professional van het Jaar kan op 3 juni voor het laatst.

Afgelopen jaar bleek uit de ingediende cases dat e-mail een cruciale rol speelt binnen de klantstrategie van organisaties. Met de effectieve Post Purchase-campagne liet Hans Anders andere genomineerden KARWEI en bol.com achter zich. Lonieke Schepers van Drukwerkdeal.nl (inmiddels werkzaam bij Wereld Natuur Fonds) werd mede door haar drive om relevant te zijn voor klanten verkozen tot E-mail Professional van het jaar.

DGP Media als opdrachtgever voor de Battle of the Agencies

De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever DPG Media. Bureaus kunnen per direct en uiterlijk op 14 juni een motivatie indienen om mee te doen. DPG Media beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Dit jaar krijgen uitverkoren bureaus de mogelijkheid een campagne van twee mails te verzenden. DPG Media maakt zelf ook een variant van de e-mailcampagne op, waarmee de scores van de inzendingen worden vergeleken. Vorig jaar viel 100%EMAIL in de prijzen met hun interactieve campagne voor GAMMA.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11 mei 2022, Amsterdam – De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022 maakt bekend dat Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de…
Lees meer
E-mail |

100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies

Bureaus 100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon zijn dit jaar genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie…
Lees meer
DDMA |

Inschrijving van de nieuwe DDMA EMAS Awards geopend

Amsterdam, 3 maart 2022 – De inschrijving van de gloednieuwe DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) zijn geopend. Dit is dé competitie op het gebied van E-mail Marketing Automation.…