Spring naar content

De genomineerden zullen zich in de komende weken aan de vakjury presenteren en hun cases toelichten. Aan de hand van deze gesprekken beslist de jury wie er op de @ward Night van 17 juni a.s. met de awards naar huis gaan.

E-mail M|V

Voorzitter van de vakjury, Frans Reichardt: “Een goede e-mailmarketeer moet in ieder geval analytisch denkvermogen en resultaatgerichtheid tot zijn of haar eigenschappen kunnen rekenen. Daarnaast moet hij of zij steeds blijven zoeken naar optimalisatie van opens, clicks en conversie. Door te testen. Dit zijn enkele criteria waarop wij de inzendingen hebben getoetst. We zijn blij met het hoge niveau van de genomineerden. Als dat maatgevend is voor het niveau van het vak e-mailmarketing, maken we grote sprongen vooruit.”

Beste e-mailcampagne

Een e-mailcampagne anno 2015 moet volgens de jury optimaal gebruikmaken van de beschikbare klantgegevens. “Als die gegevens er nog niet zijn, kan een campagne bijdragen aan het verzamelen ervan. Wat we terugzien in de beoordeelde campagnes, is dat die steeds vaker goed worden afgestemd op het profiel van de ontvanger. Ook de genomineerde cases hebben zich hierin positief onderscheiden”, aldus Reichardt.

Email Summit op donderdag 18 juni

De E-mail Awards worden uitgereikt aan de vooravond van de DDMA Email Summit 2015 op donderdag 18 juni. Tot de line-up behoren dit jaar onder andere ACM, KPN, Consumentenbond en OHRA/Delta Lloyd. Nieuw op het programma zijn de expert sessies over privacy, marketing automation en e-mail basics. Tickets voor de EMAIL SUMMIT 2015 zijn verkrijgbaar via www.emailsummit.nl.

Impressie DDMA @ward night 2014

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…
Lees meer
AVG |

Belgische toezichthouder legt dwangsom op aan Mediahuis en RTL BE vanwege onduidelijk weergegeven weigerknop in cookiebanner

In 2023 kondigde de Belgische toezichthouder (GBA) aan cookies tot een prioriteit te maken, en die belofte is waargemaakt. In dit artikel bespreken we twee uitspraken naar aanleiding van klachten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Research 2024 – Deep Dive 3: Apparent contradiction; no widespread adoption of AI within the marketing sector yet

Despite the fact that AI is on everyone’s lips, the Data-Driven Marketing Survey (DDMO) 2024 reveals that AI is not yet widely applied within the marketing sector: 1 in 4…