Spring naar content

De genomineerden zullen zich in de komende weken aan de vakjury presenteren en hun cases toelichten. Aan de hand van deze gesprekken beslist de jury wie er op de @ward Night van 17 juni a.s. met de awards naar huis gaan.

E-mail M|V

Voorzitter van de vakjury, Frans Reichardt: “Een goede e-mailmarketeer moet in ieder geval analytisch denkvermogen en resultaatgerichtheid tot zijn of haar eigenschappen kunnen rekenen. Daarnaast moet hij of zij steeds blijven zoeken naar optimalisatie van opens, clicks en conversie. Door te testen. Dit zijn enkele criteria waarop wij de inzendingen hebben getoetst. We zijn blij met het hoge niveau van de genomineerden. Als dat maatgevend is voor het niveau van het vak e-mailmarketing, maken we grote sprongen vooruit.”

Beste e-mailcampagne

Een e-mailcampagne anno 2015 moet volgens de jury optimaal gebruikmaken van de beschikbare klantgegevens. “Als die gegevens er nog niet zijn, kan een campagne bijdragen aan het verzamelen ervan. Wat we terugzien in de beoordeelde campagnes, is dat die steeds vaker goed worden afgestemd op het profiel van de ontvanger. Ook de genomineerde cases hebben zich hierin positief onderscheiden”, aldus Reichardt.

Email Summit op donderdag 18 juni

De E-mail Awards worden uitgereikt aan de vooravond van de DDMA Email Summit 2015 op donderdag 18 juni. Tot de line-up behoren dit jaar onder andere ACM, KPN, Consumentenbond en OHRA/Delta Lloyd. Nieuw op het programma zijn de expert sessies over privacy, marketing automation en e-mail basics. Tickets voor de EMAIL SUMMIT 2015 zijn verkrijgbaar via www.emailsummit.nl.

Impressie DDMA @ward night 2014

Ook interessant

Lees meer
Influencermarketing |

Verandering in beleid betekent toezicht op meer influencers

Door een beleidswijziging gaat het Commissariaat voor de Media aanzienlijk meer video-uploaders actief controleren. Het Commissariaat heeft namelijk een consultatie geopend voor een aangepaste beleidsregel. De belangrijkste verandering? Het afschaffen…
Lees meer
AI Act |

Het juridische slagveld van AI Chatbots: Privacytoezichthouders staan op scherp

AI-chatbots zijn niet meer weg te denken uit de digitale wereld. Ze worden ingezet voor klantenservice, contentcreatie en zelfs strategisch advies. Maar terwijl de technologie zich razendsnel ontwikkelt, staan privacytoezichthouders…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Van data-overload naar impact: marketingteams in de crunch

Afgelopen donderdag 6 maart kwamen vijftien marketing- en dataspecialisten uit toonaangevende organisaties bijeen in Amsterdam voor een Elite-sessie van DDMA. Het centrale thema: hoe kunnen marketeers data beter benutten om…