Spring naar content

Via het Automated E-mail Onderzoek brengt de DDMA E-mail Research Groep de impact van geautomatiseerde welkomstcampagnes op klantgedrag in kaart. DDMA is daarom op zoek naar merken, adverteerders, non-profits en agencies die hun data beschikbaar willen stellen om de effecten van welkomstcampagnes te achterhalen. Doe jij ook mee? Meld je hieronder aan.

Deelname aan het onderzoek is niet meer mogelijk.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11 mei 2022, Amsterdam – De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022 maakt bekend dat Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de…
Lees meer
E-mail |

100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies

Bureaus 100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon zijn dit jaar genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie…
Lees meer
DDMA |

Inschrijving van de nieuwe DDMA EMAS Awards geopend

Amsterdam, 3 maart 2022 – De inschrijving van de gloednieuwe DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) zijn geopend. Dit is dé competitie op het gebied van E-mail Marketing Automation.…