Spring naar content

Barry Adams (voorzitter van de SEO-jury): “Wederom hadden we een fantastische reeks ingediende cases en was het moeilijk om een top drie te kiezen. De inzendingen lieten een verscheidenheid aan geweldige tactieken en innovatieve benaderingen zien, waaronder slim gebruik van generatieve AI, inspelen op opkomende doorzoekbare platforms als nieuwe ruimtes voor SEO om zich in te ontwikkelen, en zeer effectieve in-house campagnes met een sterk rendement uit kleine investeringen. Het Nederlandse SEO-landschap bewijst opnieuw voorop te lopen in de branche.” 

Een jury van internationale experts

Bij het beoordelen van de inzendingen heeft de jury gekeken naar hoe de cases zich onderscheiden in helder strategisch denken, innovatie, effectiviteit, tastbare resultaten, duidelijkheid, privacyvriendelijkheid en verantwoord gebruik van gegevens. Naast Barry Adams (Polemic Digital) en Frederick Vallaeys (Optmyzr) bestaat de jury uit een internationaal team van onafhankelijke search-experts: Martin Röttgerding (SEA Safeguard), Anu Adegbola (PPC Live UK), Michiel Nienhuis (Google), Eline Barten (Wehkamp), Heather Physioc (VML), Arnout Hellemans (Online Markethink), Linda Hogenes (Coolblue).

Over de Friends of Search Awards

De Friends of Search Awards zijn een initiatief van brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland. De winnaars zullen hun case presenteren op het podium tijdens het Friends of Search-congres op 21 maart in de Kromhouthal in Amsterdam, naast een volledig programma met sprekers zoals Aleyda Solis, Martin Röttgerding (SEA Safeguard)en Kevin Indig. Tickets zijn beschikbaar via: https://friendsofsearch.com/nl.

Ook interessant

Lees meer
AVG |

De zaak Mousse/CNIL: Is uitvragen van geslacht écht nodig?

De zaak Mousse tegen CNIL draait om de vraag of SNCF bij de verkoop van treintickets verplicht mag vragen naar het geslacht van klanten (‘man’ of ‘vrouw’). De Europese rechter…
Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…

Ook interessant

Lees meer
AVG |

De zaak Mousse/CNIL: Is uitvragen van geslacht écht nodig?

De zaak Mousse tegen CNIL draait om de vraag of SNCF bij de verkoop van treintickets verplicht mag vragen naar het geslacht van klanten (‘man’ of ‘vrouw’). De Europese rechter…
Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…

Ook interessant

Lees meer
AVG |

De zaak Mousse/CNIL: Is uitvragen van geslacht écht nodig?

De zaak Mousse tegen CNIL draait om de vraag of SNCF bij de verkoop van treintickets verplicht mag vragen naar het geslacht van klanten (‘man’ of ‘vrouw’). De Europese rechter…
Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…

Ook interessant

Lees meer
AVG |

De zaak Mousse/CNIL: Is uitvragen van geslacht écht nodig?

De zaak Mousse tegen CNIL draait om de vraag of SNCF bij de verkoop van treintickets verplicht mag vragen naar het geslacht van klanten (‘man’ of ‘vrouw’). De Europese rechter…
Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…

Ook interessant

Lees meer
AVG |

De zaak Mousse/CNIL: Is uitvragen van geslacht écht nodig?

De zaak Mousse tegen CNIL draait om de vraag of SNCF bij de verkoop van treintickets verplicht mag vragen naar het geslacht van klanten (‘man’ of ‘vrouw’). De Europese rechter…
Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…

Ook interessant

Lees meer
AVG |

De zaak Mousse/CNIL: Is uitvragen van geslacht écht nodig?

De zaak Mousse tegen CNIL draait om de vraag of SNCF bij de verkoop van treintickets verplicht mag vragen naar het geslacht van klanten (‘man’ of ‘vrouw’). De Europese rechter…
Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…