Spring naar content

Pega’s kennispartnerschap bij onze vereniging komt voort uit hun wens om meer te leren en hun eigen expertise op het gebied van omnichannel 1-to-1 customer engagement te delen met anderen. Daar zijn wij als vereniging natuurlijk erg blij mee. We kijken uit naar alles wat we met Pega gaan organiseren – en ook echt al doen; Pega is inmiddels goed vertegenwoordigd in de commissies Digital Marketing Transformation en Artificial Intelligence. Pega helpt onder andere organisaties als VodafoneZiggo en Bol.com bij het optimaliseren van hun 1:1 Customer Journey. Om onze samenwerking in te luiden spraken we met Rob Walker, VP Decisioning & General Manager 1:1 Customer Engagement bij Pegasystems’.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…