Spring naar content

Pega’s kennispartnerschap bij onze vereniging komt voort uit hun wens om meer te leren en hun eigen expertise op het gebied van omnichannel 1-to-1 customer engagement te delen met anderen. Daar zijn wij als vereniging natuurlijk erg blij mee. We kijken uit naar alles wat we met Pega gaan organiseren – en ook echt al doen; Pega is inmiddels goed vertegenwoordigd in de commissies Digital Marketing Transformation en Artificial Intelligence. Pega helpt onder andere organisaties als VodafoneZiggo en Bol.com bij het optimaliseren van hun 1:1 Customer Journey. Om onze samenwerking in te luiden spraken we met Rob Walker, VP Decisioning & General Manager 1:1 Customer Engagement bij Pegasystems’.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA Fieldmarketing Monitor 2022: Meerderheid consumenten staat open voor verkoop aan deur of op straat

60% van de Nederlandse consumenten staat ervoor open om aangesproken te worden door een werver op straat, aan de deur of op locatie. Voor goede doelen ligt dit percentage op…
Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop jubileumeditie Friends of Search van start en inschrijving Friends of Search Awards geopend

Op 23 maart 2023, wordt voor de 3e keer het beste werk in Search bekroond tijdens Friends of Search Fest, een speciale festival-editie van het congres Friends of Search (georganiseerd…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Onderzoek 2022: Slechts 2 op de 5 organisaties baseert marketing op data & insights

De meerderheid van de Nederlandse organisaties (62%) geeft aan de klant écht centraal te zetten en hiernaar te handelen. Dat blijkt uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2022 van branchevereniging…