Spring naar content

Femke de Bruijn, marketeer bij Incentro, legt uit waarom Incentro zich als partner aan de AI Hackathon heeft verbonden: “We willen meer begrip creëren over de kansen die artificial intelligence (AI) biedt, door onze kennis en expertise te delen. Bij Incentro weten we wat de kracht van AI is. Met de AI Hackathon willen we de deelnemers helpen om samen tot de meest gave, innovatieve oplossingen te komen, die écht impact hebben op de wereld. Niet alleen tijdens het evenement, maar ook daarna. Waarom? Omdat wij geloven in verandering.”

Business en data science dichter bij elkaar

Het doel van de DDMA AI Hackathon is om businessteams en data science-teams beter met elkaar samen te laten werken. Veel organisaties benutten nog niet alle kansen van artificiële intelligentie (AI), doordat verschillende disciplines – met marketeers en product owners aan de ene kant en data scientists en engineers aan de andere kant – elkaar niet weten te vinden. Tijdens de AI Hackathon leren beide partijen elkaars taal en belangen kennen, terwijl ze samen werken aan een oplossing voor een belangrijk vraagstuk binnen hun eigen organisatie.

De winnaar van vorig jaar, NU.nl, heeft haar winnende oplossing uiteindelijk daadwerkelijk geïmplementeerd. Dit jaar strijden teams van onder meer Blendle, Kamer van Koophandel en titelverdediger NU.nl tegen elkaar.

Lees hier meer over de samenwerking tussen DDMA en Incentro

Femke de Bruijn, marketeer bij Incentro, legt uit waarom Incentro zich als partner aan de AI Hackathon heeft verbonden: “We willen meer begrip creëren over de kansen die artificial intelligence (AI) biedt, door onze kennis en expertise te delen. Bij Incentro weten we wat de kracht van AI is. Met de AI Hackathon willen we de deelnemers helpen om samen tot de meest gave, innovatieve oplossingen te komen, die écht impact hebben op de wereld. Niet alleen tijdens het evenement, maar ook daarna. Waarom? Omdat wij geloven in verandering.”

Business en data science dichter bij elkaar

Het doel van de DDMA AI Hackathon is om businessteams en data science-teams beter met elkaar samen te laten werken. Veel organisaties benutten nog niet alle kansen van artificiële intelligentie (AI), doordat verschillende disciplines – met marketeers en product owners aan de ene kant en data scientists en engineers aan de andere kant – elkaar niet weten te vinden. Tijdens de AI Hackathon leren beide partijen elkaars taal en belangen kennen, terwijl ze samen werken aan een oplossing voor een belangrijk vraagstuk binnen hun eigen organisatie.

De winnaar van vorig jaar, NU.nl, heeft haar winnende oplossing uiteindelijk daadwerkelijk geïmplementeerd. Dit jaar strijden teams van onder meer Blendle, Kamer van Koophandel en titelverdediger NU.nl tegen elkaar.

Lees hier meer over de samenwerking tussen DDMA en Incentro

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

Call for respondents: take part in the DDMA Barometer 2022: Cookieless world

Data-driven marketing is currently undergoing an unprecedented transformation. Tech parties are taking privacy measures and stricter legislation is on the horizon. One of the most impactful developments is the disappearance…
Lees meer
DDMA |

DDMA organiseert DDMA NEXT: een nieuw congres voor beslissers

DDMA organiseert op 11 oktober 2022 in Capital C in Amsterdam een nieuw congres: DDMA NEXT. Onder de noemer ‘Shaping the future’ brengt de branchevereniging beslissers op het gebied van…
Lees meer
Influencermarketing |

Branche blij met duidelijkheid: extra regels en toezicht voor influencers met meer dan 500.000 volgers – Sector roept voorlichtingswebsite over regels in het leven   

Amsterdam, 17 mei 2022 – Influencers met meer dan 500.000 volgers vallen voortaan onder toezicht van het Commissariaat voor de Media. Zij krijgen te maken met extra reclameregels in de…