Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het derde kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: ABN Amro, Delta Fiber Nederland, Burkworks, Annalect, Baer, SOLVM, Squeezely, AffilyAds, TAMBR en WEBSOLVE. Salesforce.org verbond zich daarnaast als kennispartner aan de branchevereniging, die inmiddels meer dan 350 organisatieleden kent. In het eerste half jaar van 2021 kwamen er al 30 nieuwe leden bij. 

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Wij zijn actief in een vakgebied dat geen dag hetzelfde is. Wetgeving verandert, businessmodellen staan onder druk en consumenten verwachten steeds meer. Bij DDMA zorgen we ervoor dat leden altijd zijn voorbereid op deze veranderingen. Ons diverse ledennetwerk is daarbij een groot voordeel. Daarom ben ik blij dat we ook dit kwartaal weer bureaus, technologieleveranciers en adverteerders uit verschillende sectoren aan ons hebben weten te binden. We gaan met veel vertrouwen het laatste kwartaal én het nieuwe jaar in.” 

Het is dit najaar awardseizoen bij DDMA. Na de uitreiking van de E-mail Awards in september, volgen later dit jaar nog de Customer Data AwardDutch CRO Awards en de Friends of Search Awards. De laatste twee worden uitgereikt op live evenementen. Ook wordt het jaarlijkse Data-Driven Marketing Onderzoek gepubliceerd en staan er verschillende strategische topics op de (online) eventagenda.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking

De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)

Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking…