Spring naar content

Tijdens dit jubileumjaar staan we stil bij de afgelopen 20 jaar. Op het feest in november met onder meer een optreden van De Speld Live, uiteraard onder het genot van een borrel. Dat belooft een mooi feestje te worden.

Judith Oude Sogtoen: Het is ongelooflijk om te zien hoever we zijn gekomen in de afgelopen twee decennia. We hebben als organisatie veel bereikt en zijn enorm gegroeid, zowel in omvang als in impact. Dit jubileum is een mooie gelegenheid om samen met onze leden, collega’s en belangrijke contacten van onze vereniging terug te blikken op onze successen en vooruit te kijken naar een veelbelovende toekomst.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Certificering wérkt: overtredingen influencers halveren na e-learning

Sinds de lancering van het influencercertificaat op influencerregels.com hebben ruim 2.000 influencers zich verdiept in de regels voor verantwoorde influencermarketing. Maar wat levert dat nu écht op? Stichting Reclame Code…
Lees meer
DDMA |

Nieuwe DDMA/bvA/NIMA Masterclass Influencer Marketing

DDMA, NIMA en bvA introduceren samen een nieuwe masterclass voor marketingprofessionals die strategisch en verantwoord aan de slag willen met influencer marketing
Lees meer
DDMA |

Marketing schuift op naar klantbehoud en effectiviteit: Direct Mail blijft relevant

In het moderne marketingvak draait het allang niet meer alleen om meer verkopen. Het gaat om relaties, relevantie en rendement. Uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2025 blijkt een duidelijke…