Spring naar content

Tijdens dit jubileumjaar staan we stil bij de afgelopen 20 jaar. Op het feest in november met onder meer een optreden van De Speld Live, uiteraard onder het genot van een borrel. Dat belooft een mooi feestje te worden.

Judith Oude Sogtoen: Het is ongelooflijk om te zien hoever we zijn gekomen in de afgelopen twee decennia. We hebben als organisatie veel bereikt en zijn enorm gegroeid, zowel in omvang als in impact. Dit jubileum is een mooie gelegenheid om samen met onze leden, collega’s en belangrijke contacten van onze vereniging terug te blikken op onze successen en vooruit te kijken naar een veelbelovende toekomst.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking

De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)

Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking…