Spring naar content

Nu live evenementen er voorlopig niet inzitten, organiseren we ter vervanging van de Customer Data Award Night 2020 een speciale Digital Talk: ‘De beste customer data cases van 2020’ op dinsdag 1 december (15:30-17:00). Tijdens deze Digital Talk gaat presentator Ronnie Overgoor in gesprek met de genomineerden en presenteren de genomineerden hun case. Kortom, een online sessie bomvol kennis, inspirerende pitches en diepgaande gesprekken. Aan het einde van de sessie bekronen wij dan alsnog de beste klantdata-case van het jaar en reiken we de award uit, uiteraard met inachtneming van alle maatregelen.

De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de veertiende keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions), Marcel van der Marck (Mylon), Ewout Vis (Sanoma), Ceesjan de Vos (Vakmedianet) en Harm Olde (KPN).

De DDMA Customer Data Award 2020 wordt gesponsord door Cmotions, Datalogue, EDM, ORTEC en SearchResult.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Hoe je als bedrijf toewerkt naar een succesvolle Datagedreven marketing & sales aanpak

Op basis van wat je allemaal leest, zou je denken dat bijna iedereen wel data & analytics gebruikt in het marketingdomein. Onderzoek wijst echter anders uit. Uit het DDMA Data-Driven…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Annemarie Joosen (VVV Cadeaukaarten): Hoe merk en performance hand in hand kunnen gaan

In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging. In een nieuwe aflevering van de DDMA Podcast Shaping…