Spring naar content

Nu live evenementen er voorlopig niet inzitten, organiseren we ter vervanging van de Customer Data Award Night 2020 een speciale Digital Talk: ‘De beste customer data cases van 2020’ op dinsdag 1 december (15:30-17:00). Tijdens deze Digital Talk gaat presentator Ronnie Overgoor in gesprek met de genomineerden en presenteren de genomineerden hun case. Kortom, een online sessie bomvol kennis, inspirerende pitches en diepgaande gesprekken. Aan het einde van de sessie bekronen wij dan alsnog de beste klantdata-case van het jaar en reiken we de award uit, uiteraard met inachtneming van alle maatregelen.

De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de veertiende keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions), Marcel van der Marck (Mylon), Ewout Vis (Sanoma), Ceesjan de Vos (Vakmedianet) en Harm Olde (KPN).

De DDMA Customer Data Award 2020 wordt gesponsord door Cmotions, Datalogue, EDM, ORTEC en SearchResult.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont

Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparency in Online Privacy and Data Sharing Pays Off

Dutch consumers are becoming increasingly aware of their online privacy but still feel they have limited control over their data sharing. This is one of the key findings of the…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…