Spring naar content

Nu live evenementen er voorlopig niet inzitten, organiseren we ter vervanging van de Customer Data Award Night 2020 een speciale Digital Talk: ‘De beste customer data cases van 2020’ op dinsdag 1 december (15:30-17:00). Tijdens deze Digital Talk gaat presentator Ronnie Overgoor in gesprek met de genomineerden en presenteren de genomineerden hun case. Kortom, een online sessie bomvol kennis, inspirerende pitches en diepgaande gesprekken. Aan het einde van de sessie bekronen wij dan alsnog de beste klantdata-case van het jaar en reiken we de award uit, uiteraard met inachtneming van alle maatregelen.

De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de veertiende keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions), Marcel van der Marck (Mylon), Ewout Vis (Sanoma), Ceesjan de Vos (Vakmedianet) en Harm Olde (KPN).

De DDMA Customer Data Award 2020 wordt gesponsord door Cmotions, Datalogue, EDM, ORTEC en SearchResult.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Commissies Social Media, Digital Analytics en Data, Decisions & Engagement krijgen versterking

Nieuwe bloed binnen onze commissies. Anouk Kramer, social advertising director bij dentsu, Monique Hartvelt-Zwanenburg, omnichannel campaigning specialist bij Odido, en Lex Jacobs, business development bij Blend360, zijn ieder toegetreden tot…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Lisette Gouda (ANWB): De personalisatiereis van ANWB

In 2020 behaalde de ANWB de DDMA Customer Data Award met hun personalisatiecase, waarbij ze met behulp van een doordacht architectuurmodel de dienstverlening verbeterden en een aanzienlijke cultuurverandering doorgingen. Van…