De genomineerde bureaus gaan de komende maanden aan de slag met het ontwikkelen van een e-mailcampagne voor Amnesty International. Op 22 juni presenteren zij hun cases aan het publiek van de EMAS 2022, met als eindspektakel de bekendmaking van de winnaar door Amnesty International. Het bureau met de beste resultaten sleept uiteindelijk de winst in de wacht.
Over de Battle of the Agencies en de DDMA EMAS Awards
De Battle of the Agencies is onderdeel van de DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards). De uitreiking vindt plaatst tijdens de EMAS 2022 op 22 juni 2023 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.
Ook interessant

Lees meer
E-mail
|
Beyond email: Crafting holistic customer journeys across multiple channels
Customer expectations have significantly evolved. Relying solely on email for customer communication is no longer enough. Modern consumers expect personalized experiences across multiple touchpoints, making it necessary for businesses to…

Lees meer
E-mail
|
Meaningful Email Communication: How Naviva, Spotler, and SOLVM Truly Reach Parents
The collaboration between the maternity care organization Naviva Kraamzorg, marketing partner SOLVM, and technology partner Spotler clearly demonstrates that email can be a powerful communication channel—if done correctly. The three…

Lees meer
E-mail
|
GDMA International Email Benchmark 2025: Retail puts the inbox on alert – email marketing remains strong, if relevant
Email marketing continues to be a powerful channel, but the bar is getting higher. This is demonstrated by the latest edition of the GDMA International Email Benchmark 2025 (available in…