Spring naar content
Arnold van het Nederend nieuwe juryvoorzitter DDMA Customer Data Awards

“Na 4 jaar als jurylid wilde ik graag voorzitter worden om mijn enthousiasme voor data-driven marketing uit te dragen en te zorgen voor positief kritisch en scherp jurywerk. Superblij met de kans om deze fraaie rol vorm te mogen geven!”

Arnold combineert een liefde voor data met een brede commerciële verantwoordelijkheid: hij stuurt bij KPN onder andere op personalisatie in omnichannel campagnes en commerciële analyses. In zijn privéleven is hij minstens zo veelzijdig als professioneel – met een druk gezinsleven en hobby’s variërend van hardlopen, voetballen, schaken, varen en motorrijden tot klussen en reizen.

“De Customer Data Awards zijn natuurlijk de allermooiste prijs waar data en marketing samenkomen. Als oud-winnaar weet ik hoe ongelooflijk veel de prijs heeft betekent. Niet alleen als erkenning maar ook als motivatie voor het team en senior management om door te blijven ontwikkelen.”

Over de jury van 2025

Naast Arnold van het Nederend bestaat de jury dit jaar uit een mix van ervaren data- en marketingprofessionals uit uiteenlopende sectoren:

  • Lisette Gouda (ANWB)
  • Bas Karsemijer (DataOps House)
  • Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics)
  • Coen Wiers (Rabobank)

Inschrijving opent 10 april 2025

Wil je meedingen naar de felbegeerde titel en jouw organisatie op de kaart zetten als koploper in het effectief en verantwoord inzetten van klantdata? Dan is dit je kans. De inschrijving voor de Customer Data Awards 2025 opent op donderdag 10 april 2025.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Barometer 2025 – Consumentenaandacht raakt op: van digitale overload naar betekenisvolle marketing

De consument haakt af. Niet omdat marketing niet werkt, maar omdat het te veel is. Te veel schermtijd, te veel berichten, te veel communicatie over alles. Tijdens de DDMA Exchange…
Lees meer
Artificial Intelligence |

AI in marketing: van praten naar doen – hoe je écht aan de slag gaat

Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee? In een nieuwe aflevering van Shaping the Future, de podcastserie van DDMA over data, marketing en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei

In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…