Spring naar content
Arnold van het Nederend nieuwe juryvoorzitter DDMA Customer Data Awards

“Na 4 jaar als jurylid wilde ik graag voorzitter worden om mijn enthousiasme voor data-driven marketing uit te dragen en te zorgen voor positief kritisch en scherp jurywerk. Superblij met de kans om deze fraaie rol vorm te mogen geven!”

Arnold combineert een liefde voor data met een brede commerciële verantwoordelijkheid: hij stuurt bij KPN onder andere op personalisatie in omnichannel campagnes en commerciële analyses. In zijn privéleven is hij minstens zo veelzijdig als professioneel – met een druk gezinsleven en hobby’s variërend van hardlopen, voetballen, schaken, varen en motorrijden tot klussen en reizen.

“De Customer Data Awards zijn natuurlijk de allermooiste prijs waar data en marketing samenkomen. Als oud-winnaar weet ik hoe ongelooflijk veel de prijs heeft betekent. Niet alleen als erkenning maar ook als motivatie voor het team en senior management om door te blijven ontwikkelen.”

Over de jury van 2025

Naast Arnold van het Nederend bestaat de jury dit jaar uit een mix van ervaren data- en marketingprofessionals uit uiteenlopende sectoren:

  • Lisette Gouda (ANWB)
  • Bas Karsemijer (DataOps House)
  • Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics)
  • Coen Wiers (Rabobank)

Inschrijving opent 10 april 2025

Wil je meedingen naar de felbegeerde titel en jouw organisatie op de kaart zetten als koploper in het effectief en verantwoord inzetten van klantdata? Dan is dit je kans. De inschrijving voor de Customer Data Awards 2025 opent op donderdag 10 april 2025.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: visie als fundament voor retail in transitie

Wat betekent het om als retailer relevant te blijven in een tijd waarin digitale en fysieke werelden samensmelten, consumenten moordende concurrentie gewend zijn en technologie dagelijks verandert? Volgens Marlene ten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Elite – Marketing ROI: leren sturen met onzekerheid

Waar geef je als merk je laatste marketing-euro aan uit? In een tijd waarin marketingbudgetten onder druk staan, zijn marketeers en dataspecialisten intensiever dan ooit bezig met de verantwoorde inzet…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Dit zijn de ‘harde’ succesfactoren voor een robuuste experimentatiecultuur

Experimenteren en testen wordt door CRO-marketeers vaak neergezet als dé motor achter exponentiële groei. Kijk naar bedrijven als Amazon, Booking, Airbnb, Zalando en Netflix—allemaal voormalige startups die dankzij experimenteren in…