
“Na 4 jaar als jurylid wilde ik graag voorzitter worden om mijn enthousiasme voor data-driven marketing uit te dragen en te zorgen voor positief kritisch en scherp jurywerk. Superblij met de kans om deze fraaie rol vorm te mogen geven!”
Arnold combineert een liefde voor data met een brede commerciële verantwoordelijkheid: hij stuurt bij KPN onder andere op personalisatie in omnichannel campagnes en commerciële analyses. In zijn privéleven is hij minstens zo veelzijdig als professioneel – met een druk gezinsleven en hobby’s variërend van hardlopen, voetballen, schaken, varen en motorrijden tot klussen en reizen.
“De Customer Data Awards zijn natuurlijk de allermooiste prijs waar data en marketing samenkomen. Als oud-winnaar weet ik hoe ongelooflijk veel de prijs heeft betekent. Niet alleen als erkenning maar ook als motivatie voor het team en senior management om door te blijven ontwikkelen.”
Over de jury van 2025
Naast Arnold van het Nederend bestaat de jury dit jaar uit een mix van ervaren data- en marketingprofessionals uit uiteenlopende sectoren:
- Lisette Gouda (ANWB)
- Bas Karsemijer (DataOps House)
- Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics)
- Coen Wiers (Rabobank)
Inschrijving opent 10 april 2025
Wil je meedingen naar de felbegeerde titel en jouw organisatie op de kaart zetten als koploper in het effectief en verantwoord inzetten van klantdata? Dan is dit je kans. De inschrijving voor de Customer Data Awards 2025 opent op donderdag 10 april 2025.
Ook interessant

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2025 geopend

De kracht van personalisatie: Data, relevantie en vertrouwen op de Webwinkel Vakdagen
