De volgende organisaties sloten zich eveneens aan bij DDMA: AS Kwadraat, OnMarc, Virtually Human, Fairshare, EBT-Solutions en Mandad e-mailmarketing.
DDMA-leden staan vooraan in de AI-beweging
De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van Artificial Intelligence (AI). Dat komt terug uit de recent verschenen DDMA Barometer 2023 waaruit bijvoorbeeld blijkt dat marketingteams sectorbreed nog weinig heil zien in de praktische toepassing van AI. Specifiek binnen de DDMA-achterban denk men daar heel anders over; zij zien wél een grote rol voor AI weggelegd binnen het marketingvak.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt
Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt
De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…

Lees meer
DDMA
|
Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)
Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…