Spring naar content

De volgende organisaties sloten zich eveneens aan bij DDMA: AS Kwadraat, OnMarc, Virtually Human, Fairshare, EBT-Solutions en Mandad e-mailmarketing.

DDMA-leden staan vooraan in de AI-beweging

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van Artificial Intelligence (AI). Dat komt terug uit de recent verschenen DDMA Barometer 2023 waaruit bijvoorbeeld blijkt dat marketingteams sectorbreed nog weinig heil zien in de praktische toepassing van AI. Specifiek binnen de DDMA-achterban denk men daar heel anders over; zij zien wél een grote rol voor AI weggelegd binnen het marketingvak.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…