Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het eerste kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Hof Promotion, iO, Portbase, United Direct Marketing Services, C2B, Prappers, Trybes en Blue Field Agency. In totaal heeft de branchevereniging nu meer dan 350 organisatieleden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Er speelt ontzettend veel in ons vakgebied, op juridisch, technologisch en maatschappelijk vlak. Veel organisaties zijn op zoek naar antwoorden en kennisuitwisseling en dat vinden ze bij onze vereniging. Ik ben blij dat ook dit kwartaal weer een grote groep adverteerders en bureaus uit diverse sectoren – van sport tot scheepvaart – zich bij DDMA hebben aangesloten.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…