Kalender van Evenementen
M
ma
|
D
di
|
W
wo
|
D
do
|
V
vr
|
Z
za
|
Z
zo
|
---|---|---|---|---|---|---|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
![]() Dinsdag 9 september komen juristen en compliance managers van onze leden virtueel bij elkaar om te discussiëren over aankomende wetgeving. |
1 evenement,
![]() Op 10 en 11 september is Data Expo het grootste event in Nederland voor data en AI. Twee dagen lang is de Jaarbeurs het middelpunt van datagedreven innovatie. Met 150 keynotes en lezingen, 100+ exposanten en ruim 4.500 vakgenoten biedt het event alles om jouw dataprojecten naar een hoger niveau te tillen. |
3 evenementen,
-
![]() Op 10 en 11 september is Data Expo het grootste event in Nederland voor data en AI. Twee dagen lang is de Jaarbeurs het middelpunt van datagedreven innovatie. Met 150 keynotes en lezingen, 100+ exposanten en ruim 4.500 vakgenoten biedt het event alles om jouw dataprojecten naar een hoger niveau te tillen.
-
![]() Hyperpersonalisatie: hét buzzwoord van dit moment. Dankzij steeds verfijndere klantdata en de opmars van AI lijken de mogelijkheden voor relevante, gepersonaliseerde marketing eindeloos. Maar hoe benut je die kansen zónder de plank mis te slaan? Want in een wereld waarin precisie alles is, kan een boodschap nét naast de roos harder aankomen dan een generieke campagne. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
4 evenementen,
-
![]() Op 18 september van 10.00 – 12.00 uur organiseert DDMA een besloten ronddetafelsessie voor deelnemers aan de Telemarketing Benchmark. In een select gezelschap van vakgenoten bespreken we de meest relevante ontwikkelingen binnen telemarketing.
-
![]() Op 18 september van 15.00 - 17.00 uur organiseert de DDMA Commissie Fieldmarketing een exclusieve Elite-sessie, waarbij we in een besloten kring van geselecteerde specialisten het gesprek aangaan over de belangrijkste onderwerpen binnen Fieldmarketing.
-
![]() Influencer marketing is door de jaren heen steeds meer volwassen geworden. Toch ontbreekt het nog vaak aan transparante, gedragen richtlijnen of modellen op het gebied van content waardering binnen de Nederlandse markt. Dit geldt zowel voor merken, bureaus als influencers zelf. Hoe en met welke metrics meten we deze waardering en impact van content gemaakt door influencers? Deze stelling staat centraal tijdens de ronddetafelsessie op 18 september.
-
![]() Data is overal. Creativiteit is schaars. Maar de combinatie? Goud waard. Toch lijkt het alsof veel marketing blijft steken in voorspelbare formats. Deze filmavond laat je zien hoe het ook kan. Sterker nog: hoe het móét. Voor wie gelooft dat een sterk merk het verschil maakt, en blijft maken. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
![]() Je wilt snel aan de slag met AI. Maar hoe kom je van idee naar implementatie? Hoe ga je van een Proof of Concept (POC) naar een volwaardige toepassing in jouw organisatie? Tijdens deze AI Meetup op 22 september ontdek je hoe anderen dat hebben aangepakt, inclusief de uitdagingen, dilemma’s én mislukkingen die daarbij horen. |
2 evenementen,
-
![]() Op dinsdag 23 september 2025 (10:00-12:00 uur) staat er weer een sessie voor non-profits op de agenda. We gaan in op de gerichte campagne van de KNVB om een jongere doelgroep te enthousiasmeren voor de Oranje Awaydays, met als case de Nations League kwartfinale Spanje – Nederland op 23 maart 2025.
-
![]() Telemarketing staat al jaren onder druk. Nederland heeft in Europa zelfs gepleit voor de een mogelijk telemarketingverbod. Met de wijziging van de Energiewet wordt ook de Telecommunicatiewet opnieuw aangepast. Deze wijziging kan grote gevolgen hebben voor je bereik. Tijdens deze masterclass gaan wij je helpen om dat te minimaliseren. Daarnaast hebben we ook de regels uit Code Telemarketing. Veel redenen dus om als adverteerder en contactcenter goed op de hoogte te zijn van alle juridische ontwikkelingen op dit gebied. Onze legal counsel brengen je op de hoogte van alle bestaande en aankomende regels tijdens deze DDMA Legal Masterclass: Telemarketing. |
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
![]() Experimenteren en optimaliseren zijn dé sleutels tot succesvolle digitale marketing. Maar hoe zorg je ervoor dat experimentation niet blijft hangen in losse A/B-testjes, maar structureel bijdraagt aan groei? Tijdens deze Digital Talk presenteren Primera en NS International, winnaars van de Experimentation Heroes 2024, hun winnende cases en nemen ze je mee in hun aanpak, inzichten en learnings. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
![]() Op 30 september van 15.00 – 17.30 uur organiseert de DDMA commissie Data Decision and Engagement een exclusieve Elite -sessie, waarbij we in een besloten kring van geselecteerde specialisten het gesprek aangaan over schaalbaar en gecontroleerd marketing organiseren met Marketing Operations |
0 evenementen,
|
2 evenementen,
-
DDMA Digital Talk: KLM’s Winnende PPC-strategie met Duurzame Impact (winnaar Friends of Search 2025)
![]()
DDMA Digital Talk: KLM’s Winnende PPC-strategie met Duurzame Impact (winnaar Friends of Search 2025)
KLM sleepte in maart 2025 de Friends of Search Award in de wacht in de categorie PPC. Wat maakte deze case zo vernieuwend en impactvol? Tijdens deze Digital Talk duiken we samen met het team van KLM dieper in op hun bekroonde aanpak.
-
![]() Op donderdag 2 oktober van 15.00 tot 17.30 uur staat er weer een DDMA Member Meetup voor Major Donors en Nalatenschappen op de planning. Deze interactieve bijeenkomst staat in het teken van cijfers, trends en ontwikkelingen. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|

Legal Member Meetup (9-2025)




DDMA Perspectives Q3 – Hyperpersonalisatie: hoe ver kun je gaan, en hoe ver wíl je gaan?



DDMA Rondetafelsessie: Hoe meet je echte invloed in influencer marketing?



Non-profit Member Meetup: KNVB | Data inzetten om jongere fans te bereiken

DDMA Digital Legal Masterclass: Telemarketing

DDMA Elite - Schaalbaar en gecontroleerd organiseren van marketing operations

