Overzicht Events

Digital Talk: Hoe bouw je de perfecte case voor de E-mail Awards?

De DDMA E-mail commissie organiseert op donderdag 27 mei een Digital Talk. Deze staat in het teken van: “Hoe bouw je de perfecte case?”

Dagelijks werk je hard om op een slimme manier het beste resultaat te behalen met jouw e-mailcampagnes. Wat is er dan leuker om jouw werk te delen én ook nog eens een heuse DDMA “E-mail Award” in de wacht te slepen? Om jou zo goed mogelijk voor te bereiden op jouw aanmelding vertellen we je op donderdag 27 mei wat het winnen van de E-mail Award voor je kan betekenen en ontvang je tips & tricks om een zo goed mogelijke case neer te zetten. Zo heb jij een streepje voor, mis dit daarom niet.

Programma

Juryleden Ruben Zantingh-Bozic en Saartje de Wit inspireren je met Hidden Treasures. Zij hebben de afgelopen tijd alle parels uit hun mailbox bewaard en zullen tijdens deze Digital Talk precies uitleggen waarom juist deze mails zo goed zijn! Wat maakt dit nou zo’n goede mail of campagne en waar zien zij potentiële Award Winnaars. Aan de hand van deze sessie krijg je een goed beeld welke van jou eigen campagnes een kanshebber zou kunnen zijn voor een Award. Daarbij krijg je ook praktische tips van de jury waar je op moet letten bij het indienen van de meest optimale case.

Na deze inspirerende sessie is het de beurt aan de winnaar van E-mail Professional van het afgelopen jaar en kersvers jurylid Lonieke Schepers. Waar Ruben en Saartje de tips geven voor een goede aanmelding, neemt Lonieke je mee in haar verhaal. Zij kan als geen ander vertellen hoe het proces gaat naar de Award toe én wat er gebeurt vanaf het moment van het winnen van de E-mail Award.

Kortom…

Een mooie Digital Talk waar je van A tot Z wordt geïnformeerd en geïnspireerd over het inschrijven en winnen van een E-mail Award. Schrijf je nu in vóór 27 mei, en en zet 30 september ook maar vast in je agenda. Deze sessie kan je zomaar de winnaar maken!

Sprekers & talks

Ruben Zantingh-BožićRuben Zantingh-BožićOnline Marketeer / Strateeg bij Marketing Enzym
Saartje de WitSaartje de WitCRM / e-mailspecialist bij Emailhuis
Lonieke SchepersLonieke SchepersE-mailmarketeer bij Wereld Natuur Fonds