- Dit evenement is voorbij.
Na de hype die voice heeft meegemaakt wordt het kanaal nu eindelijk volwassen. In het begin is er een snelle opwaartse beweging, de fase waarin vooral early adopters met de nieuwe technologie aan de slag gaan. Maar na verloop van tijd heeft de curve een daling ingezet: de innovatie blijkt moeilijker dan gedacht. Veel mensen denken dat voice ook echt alleen een hype was. Maar niets is minder waar. Spraakassistenten en chatbots zijn namelijk inmiddels onmisbaar binnen marketing- en service-afdelingen.
Op dinsdag 29 maart organiseert de DDMA Commissie Voice van 15:00 tot 16:30 uur een Digital Talk waarin ze jou als marketeer meenemen in de laatste ontwikkelingen binnen voice. We trappen af met de resultaten van de nieuwste Nationale Voice Monitor, een groot consumentenonderzoek dat inzicht biedt in de houding en het gedrag van Nederlanders ten opzichte van de voice-assistent (wordt op 24 maart gepubliceerd). Daarna delen Zorgbalans en Vitens die spraakassistenten en chatbots al succesvol inzetten in hun organisatie hun verhaal. Meer weten over de sprekers en hun presentatie? Zie hieronder.
Het doel van deze sessie is om je bewust te maken van de onschatbare waarde die het kanaal voice binnen de customer journey kan bieden.
Meld je snel aan via onderstaand formulier.