Overzicht Actueel

Wie wint de DDMA Customer Data Award 2016?

DDMA customer data award oproep

Inzenden kan vanaf vandaag

Op 9 november 2016 wordt voor de tiende keer de DDMA Customer Data Award uitgereikt tijdens de Award Avond voorafgaand aan de DDMA DATADAG in Pakhuis de Zwijger. Deze vakprijs wordt uitgereikt aan organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen.

Heeft jouw organisatie een succesvolle case die deze prijs verdient? Inzenden kan vanaf vandaag!

De Award Avond maakt onderdeel uit van de DDMA DATADAG op 10 november. Dit congres is een initiatief van de DDMA commissie Klantdata & Dialoog. Inzenden van een case kan tot en met 11 juli 2016 (17.00 uur). Een vakkundige jury zal de genomineerden voor de Customer Data Award toetsen op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. Zij zullen de genomineerden bekend maken op 13 juli 2016.

Vorige winnaars

Vorig jaar won Sanoma de Customer Data Award 2015. Eerdere winnaars zijn onder andere De Telegraaf Media Groep, Het Wereld Natuurfonds, KLM en Nutricia.

Meer informatie over de award, de DDMA DATADAG en de mogelijkheid tot inzenden is te vinden op http://datadag.nl/.