Overzicht Actueel

Welkom bij DDMA! Weer 5 nieuwe DDMA leden

ddma leden

DDMA heeft 5 nieuwe leden. Welkom: ‘Gopublic, Automotive Partners, Blue Brick Media, Strangelove & The Social Club’.

Lees hier waarom deze bedrijven lid zijn geworden.

Gopublic: Bij Gopublic geloven wij in data-driven marketing. Strategie en data zijn de fundering van onze diensten. Met de kennis van ons interdisciplinaire team willen wij graag een steentje bijdragen aan hoe je data kunt inzetten om je doelgroep te bereiken én activeren. Lees meer..

 
 

Automotive Partners: Als ontwikkelaar van (permissie) marketing oplossingen vinden wij de naleving van de AVG in relatie tot de privacy van onze klanten en haar consumenten essentieel. Lees meer..

 
 

Blue Brick Media: We zijn lid geworden van DDMA om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van ‘data driven marketing’. Het platform zien we als een kans om te leren van andere organisaties en om eigen kennis en ervaring te delen. Lees meer..

 
 

Stragelove: Strangelove was altijd al sterk digitaal georiënteerd, maar de transformatie van de markt van de afgelopen jaren heeft ons aangezet een nog duidelijker keuze te maken. Lees meer..

 
 

The Social Club: Data is essentieel in ons vak en DDMA is toonaangevend in deze branche waar we graag een onderdeel van willen zijn. Lees meer..

 
 

 

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.