Overzicht Actueel

Welkom bij DDMA! Weer 6 nieuwe leden

ddma leden

DDMA heeft 6 nieuwe leden. Welkom: ‘Hunkemöller, Viroclinics Biosciences, Breedbandwinkel.nl, Havas Media, Gradient en MAKS Klantenloyaliteit.”

Lees hier waarom deze bedrijven lid zijn geworden.

Hunkemöller: Hunkemöller is een van de grootste lingeriespecialisten van Europa en marktleider in de Benelux landen en Duitsland. Met meer dan 4 miljoen actieve Members is klantdata en privacy erg belangrijk voor onze organisatie. Lees meer..

 

Viroclinics Biosciences: Als professionele B2B organisatie hebben wij dataveiligheid en -integriteit hoog in het vaandel staan. Het belangrijkste doel van onze deelname aan de DDMA is om voorop te blijven lopen op het gebied van kennis over alle aspecten van data. Lees meer..

 

Breedbandwinkel.nl: Het lidmaatschap van DDMA en daarmee het Privacy Waarborg, draagt bij aan de transparante en eerlijke manier waarop wij om willen gaan met de gegevens van onze gewaardeerde klanten. Lees meer..

 

Havas Media: Havas Media is lid geworden van DDMA ter ondersteuning van compliency in de nieuwe wetgeving GDPR (AVG – Algemene Verordening Gegevensbescherming) en als sparringspartner op verschillende vakgebieden via de taskforces van DDMA. Lees meer..

 

Gradient: Met de peers in de DDMA willen we onze marketingindustrie naar een hoger, meer betekenisvol, niveau brengen. Betekenisvoller voor zowel consument als merk. Lees meer..

 

MAKS Klantenloyaliteit: Het lidmaatschap van DDMA zijn wij aangegaan om onze organisatie sterker te maken en onszelf kritisch te houden binnen de eigen organisatie en naar buiten; onze dienstverlening naar tal van ondernemers. Als club die dagelijks met (personen) data omgaat willen wij voldoen aan de verantwoordelijkheden die onze klanten hiermee bij ons neerleggen. Lees meer..

 

 

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.