Overzicht Actueel

Welkom: Lidl, Solvari, All4Sports en Scherp & Zeel Conversie Optimalisatie, bij DDMA! 4 nieuwe leden!

DDMA heeft 4 nieuwe leden. Welkom: Solvari, All4Sports, Scherp & Zeel Conversie Optimalisatie & Lidl Nederland . Lees hier waarom deze bedrijven lid zijn geworden.

Jaren geleden was het het enige klantcontact het contact tussen de kassamedewerker en de klant. In de huidige (gedigitaliseerde) tijd zijn de mogelijkheden om met klanten in contact te treden legio. De klantverwachtingen zijn in de loop van de jaren dan ook veranderd en het aantal contacten dat wij als retailer met onze klant hebben zijn niet alleen vereenvoudigd, maar ook verveelvoudigd. Van webshop tot customer care en van kassa tot nieuwsbrief, alles is een datapunt geworden. Wij stelden onszelf de vraag: “Wat kun je nu met al deze data? En wat mag je er mee?” De zoektocht naar het antwoord hierop leidde ons tot DDMA. Lees meer..

Ik ben lid geworden van DDMA omdat ik op de hoogte wil blijven van alle ontwikkelingen omtrent data en marketing. Daarnaast wil ik graag kennis en ervaringen uitwisselen met andere vakspecialisten. Lees meer..

Solvari stelt privacy hoog in het vaandel. Op de afdelingen sales, service en marketing heeft dit dagelijkse focus, en wij zullen dan ook erg trots zijn wanneer wij het privacy waarborg keurmerk mogen dragen. Lees meer..

all4runningVoor All4running is het belangrijk om juridisch advies te kunnen vragen over privacy vraagstukken. Aangezien de privacy van onze klanten voor ons een top prioriteit is zijn we heel blij dat we voor vraagstukken kunnen rekenen op de kennis van DDMA. Lees meer..

 

Bekijk hier al onze ruim 300 leden. Nog geen lid van DDMA? Neem contact op met sannefontaine@ddma.nl of laurensheijboer@ddma.nl. Bekijk hier alvast de voordelen van het lidmaatschap.