Overzicht Actueel

Oproep: Doe mee aan DDMA-onderzoek naar de impact van de coronacrisis op het kanaal e-mail

De DDMA Commissie E-mail doet onderzoek naar wat de coronacrisis doet met het kanaal e-mail. In de vorm van een enquête vragen we naar de gevolgen van de crisis voor onder meer budgetten, de inzet van het kanaal en open- en klikratio’s.

Met de enquête schetsen wij een duidelijk beeld van hoe het kanaal zich ontwikkeld in deze vreemde tijden, zodat jij jezelf kunt vergelijken met andere organisaties. Doe mee en help ons het kanaal e-mail ook in deze tijd naar een hoger plan te tillen. Bovendien maak je kans op 2 tickets voor de DDMA E-mail Awards. Het kost je nog geen 3 minuten. Alvast bedankt!

De enquête vind je hier.

Begin deze maand publiceerde de DDMA Commissie E-mail de jaarlijkse Nationale E-mail Benchmark. Via het interactieve Power BI Dashboard stel jij je eigen benchmark samen zodat jij de resultaten van alle jaren en branches gemakkelijk naast elkaar kunt leggen.