Spring naar content

Record

De vakjury beoordeelde dit jaar een record aantal inzendingen. De jury is onverdeeld enthousiast over het hoge niveau van zowel de kandidaten als de ingezonden campagnes.

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De inzendingen voor de E-mail Awards 2016 onderstrepen dat e-mail bij steeds meer bedrijven onmisbaar is in de klantcontactstrategie. De genomineerde professionals getuigen van een gezonde visie op e-mailmarketing, hebben oog voor de klant, de customer journey en voor meer kanalen dan e-mail alleen. Door te blijven vernieuwen en steeds beter gebruik te maken van klantdata zorgen zij ervoor dat e-mail steeds persoonlijker en relevanter wordt voor de klant. We zien een toename in automated campaigns en testen voor het optimaliseren van e-mailresultaten.”

Email Summit

De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Summit op 9 juni a.s. in de Kromhouthal in Amsterdam. Naast de uitreiking van de awards is er een afwisselend programma met keynote sprekers Kath Pay en Bram Alkema, diverse cases, dieptesessies over o.a. Marketing Automation en de presentatie van de nieuwste E-mail Benchmark. De Email Summit is een initiatief van DDMA en wordt mede georganiseerd door de DDMA E-mail Commissie Events & Awards.

Meer informatie over de DDMA Email Summit: www.emailsummit.nl

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei

In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Conversational AI 2.0: Zo breng je jouw chatbot naar het volgende niveau

Steeds meer bedrijven zetten chatbots in om klantvragen snel en efficiënt af te handelen. Het doel is duidelijk: jouw klant direct helpen en de druk op de klantenservice verlagen. De…