Spring naar content

De DDMA Customer Data Award is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaar volgt in de voetsporen van onder meer ANWB, Sanoma, KPN, ING, WNF en NUON. Naast de reguliere award wordt er dit jaar ook een publieksprijs uitgereikt.

Online uitreiking
Net als vorig jaar vindt de uitreiking van de Customer Data Award 2021 online plaats. Hoe en in welke vorm de uitreiking exact eruit gaat zien wordt later bekend gemaakt. Bezoekers kunnen in ieder geval rekenen op een programma bomvol kennis en inspirerende case-presentaties van de genomineerden, met als slotstuk de bekroning van de beste klantdata-case van het jaar.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Commissies Social Media, Digital Analytics en Data, Decisions & Engagement krijgen versterking

Nieuwe bloed binnen onze commissies. Anouk Kramer, social advertising director bij dentsu, Monique Hartvelt-Zwanenburg, omnichannel campaigning specialist bij Odido, en Lex Jacobs, business development bij Blend360, zijn ieder toegetreden tot…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Lisette Gouda (ANWB): De personalisatiereis van ANWB

In 2020 behaalde de ANWB de DDMA Customer Data Award met hun personalisatiecase, waarbij ze met behulp van een doordacht architectuurmodel de dienstverlening verbeterden en een aanzienlijke cultuurverandering doorgingen. Van…