Overzicht Actueel

Doe mee met het Automated E-mail Onderzoek!

E-mail Automation is een marketingterm die je steeds vaker voorbij hoort komen. Naast reguliere nieuwsbrieven worden geautomatiseerde campagnes steeds belangrijker om klanten te bereiken. Ze bieden een ultieme mogelijkheid om relevanter en op het juiste moment te communiceren met je doelgroep. Daarom heeft de DDMA E-mail Research Groep besloten het effect van geautomatiseerde e-mailcampagnes in kaart te brengen, te beginnen met geautomatiseerde welkomstcampagnes.

Via het Automated E-mail Onderzoek brengt de DDMA E-mail Research Groep de impact van geautomatiseerde welkomstcampagnes op klantgedrag in kaart. DDMA is daarom op zoek naar merken, adverteerders, non-profits en agencies die hun data beschikbaar willen stellen om de effecten van welkomstcampagnes te achterhalen. Doe jij ook mee? Meld je hieronder aan.

Wil jij meedoen? Schrijf je in via de DDMA-website.