Via het Automated E-mail Onderzoek brengt de DDMA E-mail Research Groep de impact van geautomatiseerde welkomstcampagnes op klantgedrag in kaart. DDMA is daarom op zoek naar merken, adverteerders, non-profits en agencies die hun data beschikbaar willen stellen om de effecten van welkomstcampagnes te achterhalen. Doe jij ook mee? Meld je hieronder aan.
Deelname aan het onderzoek is niet meer mogelijk.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt
Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…

Lees meer
E-mail
|
A digital winter experience for train travelers
At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is…

Lees meer
E-mail
|
Smart personalization in motion: Harman International’s success module
How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…