Overzicht Actueel

DDMA verwelkomt negen nieuwe leden

DDMA verwelkomt negen nieuwe leden: Bikkelhart, Addurance, Consumatrix, ENGIE Nederland, Vereniging Bartiméus Sonneheerdt, Reclamefolder.nl, Abovo Media B.V., Loyalty Concepts International & Bestpractice.world. Benieuwd wat onze nieuwe leden doen?

Bikkerhart klein
Bikkelhart
 
houdt zich bezig met online verkoop. Zij helpen duizenden bezoekers hun online doelen helpen te behalen. Of het nu om oriëntatie, aankoop of service gaat. Hun ultieme doel: maximaal rendement halen voor onze klant.

Logo_Addurance kleinAddurance is een onafhankelijk digital media & marketing technologie bureau. Het bureau is vier jaar geleden gestart vanuit specialisatie programmatic advertising en doorontwikkeld in digital marketing en technologie consultancy.

Consumatrix is een leverancier van consumentendata en voorspellingsmodellen. Ze zetten de gegevens afkomstig van open data, enquêtes en enterprise-systemen om in waardevolle informatie en bruikbare inzichten.


ENGIE Nederland is actief op zowel de consumentenmarkt als de zakelijke markt. De energietransitie is een wereldwijde beweging: samen staan we voor de ontwikkeling van duurzame, CO2-arme energie en het terugdringen van energieverbruik.

Vereniging Bartiméus Sonneheerdt maakt zich sterk voor blinden en slechtzienden. Wij geven mensen die blind of slechtziend zijn de kans om zo zelfstandig mogelijk te leven, mee te doen in de maatschappij en hun talenten te ontwikkelen.

RF-LOGO copy klein
Reclamefolder.nl
: Dagelijks verzamelen wij online reclamefolders van bekende winkels. Blijf op de hoogte van de
meest actuele folder aanbiedingen. Met Reclamefolder.nl heb je altijd alle winkel aanbiedingen tot je beschikking!

ABOVO_Logo_01_C klein
Abovo Media B.V.
 
is een zelfstandig en onafhankelijk media-adviesbureau die zich bezig houdt met alle soorten media. Naast mediastrategie en mediaplanning beschikken zij ook over een afdeling creatie die voor klanten offline en online creatie verzorgt.

LCI_800 copy klein
Loyalty Concepts International:
 Als geen ander weten wij hoe je met de inzet van een omnichannel marketing strategie klanten werft, persoonlijk kunt benaderen en/of de dialoog kunt voeren op het moment dat er sprake is van een relevante behoefte.

Bestpractice.world provides education solutions to companies or industries to demonstrate and measure individual participants understand their obligation to adhere to, and are aware of the relevant up-to-date industry and internal codes of conduct and market practices.