Overzicht Actueel

DDMA stelt Lieke Vromans en Laurens Heijboer aan

DDMA versterkt haar team met twee talentvolle nieuwe collega’s. Lieke Vromans komt over van Libelle Online/Sanoma en gaat aan de slag als content producer. Laurens Heijboer, afkomstig van J. Walter Thompson (nu Wunderman Thompson), gaat zich in de functie van relatiemanager richten op de verdere ledengroei van de organisatie.

Lieke Vromans (27, op de foto helemaal links) werkte de afgelopen 2,5 jaar als data-analist, producer en redactiemanager a.i. vanuit Libelle voor Libelle.nl en Libelle TV. Bij DDMA gaat ze zich in de rol van content producer bezighouden met het bedenken en creëren van content, het opstellen van communicatieplannen en de groei van het merk.

Laurens Heijboer (29, rechts op de foto) heeft ervaring als accountmanager bij BSUR Agency en J. Walter Thompson (nu Wunderman Thompson). Hij werkte vanuit deze bureaus voor zowel nationale als internationale accounts, zoals Princess Yachts, Randstad, VodafoneZiggo, Hikvision en Nationale-Nederlanden. In zijn nieuwe rol als relatiemanager bij DDMA is hij verantwoordelijk voor het coördineren van partnerships en het optimaliseren en uitbouwen van de relatie met leden, prospects, kennispartners en sponsoren.

Diana Janssen, directeur van DDMA, is blij met de twee versterkingen: “DDMA groeit qua leden en dus ook qua team. Lieke geeft echt een creatieve boost aan ons communicatieteam, terwijl Laurens een belangrijke rol gaat spelen in de groei en het behoud van onze leden.”