Spring naar content

Bob Younge (28) heeft een achtergrond in affiliate marketing en hield zich de afgelopen tijd bezig met het schrijven van commerciële SEO-proof copy voor adverteerders. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam gaat hij zich voornamelijk richten op het schrijven van teksten voor web, social en e-mail. Hiermee zorgt hij ervoor dat alle kennisactiviteiten, awardshows en andere evenementen onder de aandacht komen bij de leden van DDMA. Daarnaast gaat hij, in samenwerking met de commissies, artikelen, whitepapers en andere relevante online content produceren.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Bob ons komt versterken. Dankzij zijn ervaring met het schrijven van scherpe teksten gaat hij het bereik van het kennisaanbod van DDMA vergroten en onze communicatiekanalen verder professionaliseren.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…