Spring naar content

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor de vierde keer uitgereikt. Naast de juryprijzen is er ook een publieksprijs, waar dit jaar voor het eerst online op gestemd kan worden. Deze online stemming is vanaf vandaag tot 30 september 12.00 uur geopend via dutchcroawards.nl.

Juryvoorzitter Frank Overbeek: “We zijn wederom blij met de vele goede inzendingen. Ook dit jaar was de categorie “conversie” de populairste categorie met de meeste inzendingen. De kwaliteit van de ingezonden cases zien we elk jaar toenemen. Dit omdat voor de deelnemende bedrijven het experimenteren een steeds belangrijker onderdeel van de bedrijfsvoering wordt. We hebben helaas een paar oudgedienden gemist, maar het is leuk om elk jaar weer nieuwe bedrijven te mogen verwelkomen.”

Na de prijswinnaars van vorig jaar – Beerwulf (conversie), Transavia (personalisatie), Lampenlicht.nl (mobiel), Bruynzeel Keukens (acquisitie) en Landal Greenparks (publieksprijs) – worden de winnaars van 2020 verkozen uit de volgende genomineerden:

Genomineerden in de categorie conversie

Intergamma
DPG Media
Lampenlicht.nl

Genomineerden in de categorie personalisatie

PostNL
VodafoneZiggo (2 keer genomineerd)

Genomineerden in de categorie mobiel

DPG Media
Tele2
Intergamma

Genomineerden in de categorie acquisitie

Voetbaldirect
VodafoneZiggo (2 keer genomineerd)

Over de DDMA Dutch CRO Awards

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar op donderdag 1 oktober 2020 persoonlijk uitgereikt aan de winnaars. De awards zijn een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en worden mede georganiseerd door de DDMA Commissie CRO.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

PostNL, TomTom en DELTA Fiber winnen DDMA Experimentation Heroes

DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke Experimentation Heroes in de prijzen zijn gevallen. PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan met de winst naar huis in respectievelijk…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Optimization vs Personalization: How They Differ, Can Collaborate, and Learn from Each Other

While website optimization, achieved through A/B testing and various research methods, represents a more commonly practiced approach, personalization is still emerging. We definitely see more companies embracing Conversion Rate Optimization…