Spring naar content

Frank Overbeek, voorzitter van de DDMA Commissie CRO, schetst het belang van CRO (Conversion Rate Optimization): “CRO ondersteunt organisaties hun klanten optimaal te leren kennen en de klanttevredenheid daarmee te verhogen. Het is een sterk ontwikkelend vakgebied dat met innovativiteit en een breder draagvlak in de organisaties nog grote stappen kan maken.“
Diana Janssen, directeur van DDMA, voegt daaraan toe: “Juist vanwege het belang van CRO in online marketing is begin dit jaar de commissie CRO opgestart. Het vakgebied is soms nog wat onderbelicht, en wij vinden het belangrijk de kansen ervan te laten zien. De Dutch CRO Awards zijn een uitgelezen kans om mooie cases in de spotlight te zetten.”

INSCHRIJVING GEOPEND

Alle inzendingen voor de Dutch CRO Awards 2017 worden door een vakjury beoordeeld op onder meer effectiviteit, creativiteit en innovatie. De jury bestaat uit de leden van de DDMA commissie CRO, die is samengesteld uit toolingpartijen, digital marketingbureaus en adverteerders.

De DDMA Dutch CRO Awards worden uitgereikt op 21 september, tijdens een speciale awardavond in Edel in Amsterdam. Het inzenden van cases kan vanaf vandaag en is gratis. De sluitingsdatum is 21 augustus en op 4 september maakt de jury de shortlist bekend. Inzenden doe je hier!

Voor de awardavond kunnen tickets gekocht worden via dutchcroawards.nl.

OVER DDMA

DDMA is de brancheorganisatie voor marketing en data. Onze 275 leden halen en brengen bij ons kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Wij eisen van onze leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

PostNL, TomTom en DELTA Fiber winnen DDMA Experimentation Heroes

DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke Experimentation Heroes in de prijzen zijn gevallen. PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan met de winst naar huis in respectievelijk…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Optimization vs Personalization: How They Differ, Can Collaborate, and Learn from Each Other

While website optimization, achieved through A/B testing and various research methods, represents a more commonly practiced approach, personalization is still emerging. We definitely see more companies embracing Conversion Rate Optimization…